Gå til innhold

Dere som har høyere lyst enn mannen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det hos dere? Er jeg som har høyest lyst her. Kan vel egentlig ikke klage for vi har sex minst 1-2 ganger i uken, men jeg har enda mer lyst og blir da skuffet/såret når mannen ikke er like på. Han later på en måte som han har høyere lyst med å si ting som at hadde det ikke vært for ungene så kunne vi hatt oss hele tiden hvor som helst i huset, men når anledningen byr seg innimellom så tar han den ikke. Vist han har lyst derimot så får vi det alltid til selv midt på dagen. 

Anonymkode: 25260...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan er det hos dere? Er jeg som har høyest lyst her. Kan vel egentlig ikke klage for vi har sex minst 1-2 ganger i uken, men jeg har enda mer lyst og blir da skuffet/såret når mannen ikke er like på. Han later på en måte som han har høyere lyst med å si ting som at hadde det ikke vært for ungene så kunne vi hatt oss hele tiden hvor som helst i huset, men når anledningen byr seg innimellom så tar han den ikke. Vist han har lyst derimot så får vi det alltid til selv midt på dagen. 

Akkurat sånn er det her og! Han snakker som om det er han som har mest lyst og det er jeg eller omstendighetene som gjør at vi ikke her mer sex. Og før stemte det kanskje til en viss grad. Men nå er det ganske åpenbart at det er jeg som har mest lyst og han klarer seg fint uten sex tydeligvis. Kan plutselig ikke ville fordi jeg har mensen som aldri var et problem før f.eks..

Anonymkode: 42186...fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe det er som forhold der kvinnen har minst lyst. Man må tilpasse seg den som har lavest lyst

Anonymkode: 09a62...bce

Skrevet (endret)

Samme her, kan være veldig frustrerende til tider, men en må jo bare godta at det er sånn det er; også fikse jobben selv:fnise:

Endret av Klokkeblomst_85
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Akkurat sånn er det her og! Han snakker som om det er han som har mest lyst og det er jeg eller omstendighetene som gjør at vi ikke her mer sex. Og før stemte det kanskje til en viss grad. Men nå er det ganske åpenbart at det er jeg som har mest lyst og han klarer seg fint uten sex tydeligvis. Kan plutselig ikke ville fordi jeg har mensen som aldri var et problem før f.eks..

Anonymkode: 42186...fca

Ja er egentlig det at han later som at han har så veldig sterk lyst som egentlig er problemet tror jeg. Kan leve med å ikke ha sex hver dag altså, men litt det å ikke kunne "klage" for han har jo liksom minst like lyst.

AnonymBruker
Skrevet
Klokkeblomst_85 skrev (10 minutter siden):

Samme her, kan være veldig frustrerende til tider, men en må jo bare godta at det er sånn det er; også fikse jobben selv:fnise:

Ja er vel ikke krise sånn sett, men at han later mer som om han har minst like høy lyst som meg. Er vel kanskje det som ikke er så trivelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg vil tippe det er som forhold der kvinnen har minst lyst. Man må tilpasse seg den som har lavest lyst

Anonymkode: 09a62...bce

Ja men da later kanskje ikke kvinnen som hun har lyst heller? Har hvertfall ikke det inntrykket fra venner. At han ikke vil like ofte som meg er egentlig ok, men føler meg litt lurt kanskje. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lever selv i et forhold hvor mannen fint kan gå flere år uten, uten noe problem. Er ikke særlig seksuell av seg. Veldig bra sex når vi har det da, så de periodene vi har sex er det helt supert. Har egentlig bare blitt veldig godt kjent med leketøy haha. Det er ikke verre enn det :) 

Anonymkode: f79f4...776

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er vel ikke krise sånn sett, men at han later mer som om han har minst like høy lyst som meg. Er vel kanskje det som ikke er så trivelig. 

En del menn knytter høy sexlyst til maskulinitet. Det er rett og slett skryt  men ser jo dumt ut selvfølgelig. Min eks hadde og lav lyst, men mimret liksom om tidene hvor han "runket hele tiden", hjalp ikke akkurat meg. Kanskje for å bevise noe, ikke vet jeg. Litt som når noen menn skylder på dama for å dra hjem fra fest med gutta fordi de ikke er så keen eller er slitne. Kan de ikke bare stå for det.

Anonymkode: 7abd4...d9e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi sier ting rett ut. 

Han sier at han har lyst/evne1-2 ganger i uka. Jeg sier jeg kunne tatt ham 2 ganger per dag. Så har vi sex 1-2 ganger i uka, og flørt utenom. Den flørten er viktig for meg. Han liker at jeg alltid har lyst på ham. Jeg liker at han vil strekke seg ved å i det minste sexte ol. Ingen av oss blir skuffa. Jeg brenner ut en del energi på hobby. 

Anonymkode: f3adb...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lever selv i et forhold hvor mannen fint kan gå flere år uten, uten noe problem. Er ikke særlig seksuell av seg. Veldig bra sex når vi har det da, så de periodene vi har sex er det helt supert. Har egentlig bare blitt veldig godt kjent med leketøy haha. Det er ikke verre enn det :) 

Det hadde jeg nok ikke klart. Trenger sex i et forhold. Ikke bare pga kåthet men også pga nærheten og samholdet som gjerne ligger der.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min kan og gjøre det, tror det er pga det går ut over selvtilliten eller selvfølelsen dems:vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi sier ting rett ut. 

Han sier at han har lyst/evne1-2 ganger i uka. Jeg sier jeg kunne tatt ham 2 ganger per dag. Så har vi sex 1-2 ganger i uka, og flørt utenom. Den flørten er viktig for meg. Han liker at jeg alltid har lyst på ham. Jeg liker at han vil strekke seg ved å i det minste sexte ol. Ingen av oss blir skuffa. Jeg brenner ut en del energi på hobby. 

Anonymkode: f3adb...cc3

Ja her er dere ærlige så vil jo tro at det gjør det lettere. Men føler du deg innimellom avvist/såret av det?

AnonymBruker
Skrevet
Klokkeblomst_85 skrev (Akkurat nå):

Min kan og gjøre det, tror det er pga det går ut over selvtilliten eller selvfølelsen dems:vetikke:

Ja ser jo ut til at flere menn gjør det her ja så godt mulig du har et poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg nok ikke klart. Trenger sex i et forhold. Ikke bare pga kåthet men også pga nærheten og samholdet som gjerne ligger der.

Ja, intimiteten er utrolig viktig å opprettholde, men det kan man klare uten sex også. Hvertfall i mitt tilfelle.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, intimiteten er utrolig viktig å opprettholde, men det kan man klare uten sex også. Hvertfall i mitt tilfelle.

Tror jeg kunne klart meg lenger med eksen hvis vi faktisk hadde mer kos. Men det var ikke så mye av det heller.

Anonymkode: 7abd4...d9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nærheten kan man vel ha på flere måter, men jeg trenger rett og slett seksuell nærhet også. Ligge i armkroken kan jeg i teorien gjøre med hvem som helst, men sex er bare med mannen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan er det hos dere? 

Hvordan er hva oss hos? Vi har litt ulik lyst, men det skaper ikke noe frustrasjon eller stress liksom. 
Det mange ting vi har ulik lyst på eller glede av. Det er helt naturlig at mennesker er ulike. Det betyr jo ikke at det trenger å være et problem.

Anonymkode: 754e5...100

AnonymBruker
Skrevet

Nærheten kan man vel ha på flere måter, men jeg trenger rett og slett seksuell nærhet også. Ligge i armkroken kan jeg i teorien gjøre med hvem som helst, men sex er bare med mannen.

I teorien kan du vel ha sex med hvem som helst også?

Anonymkode: 81ef3...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Samme her. Vi kan begge for så vidt gå hvor lenge som helst uten å ha sex. Når vi har sex, så er det veldig, veldig bra. Men det trenger ikke være ofte liksom😊

Anonymkode: 754e5...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...