AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Har tenkt å bytte ut noen bilder når vi flytter, men lurer på hvor man får kjøpt bilder som ikke koster en formue. Anonymkode: 84796...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar På bruktbutikkene! Jeg har funnet så mye fint i de. Anonymkode: 32d05...bcd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Tar de selv, fikser litt på dem og printer ut i store bilder, enten på lerret eller settes i ramme. Anonymkode: c1f65...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar (endret) Det spørs jo hva dere liker. Vi har en blanding av plakater av mer eller mindre kjente kunstverk som vi har fått rammet inn, noe jeg kjøpe på gata i New York i 96 og ekte saker. Dvs det vi liker. Jeg liker Magritte og Banksy, men det er dyrere hva jeg har råd til. Dolk? Pøbel? Kåre Tveter? Nico Wideberg? Nerdrum? Marianne Aulie? Folk har forskjellig smak. Fineart.no har en del. Endret 18. januar av A new man 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Jeg er fotograf, så jeg dekorerer kun med egne bilder. Anonymkode: 6042c...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Kjøper malerier av lokale kunstnere, og grafikk på gallerier. Anonymkode: 828dc...439 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar https://www.oslonowhere.com/en/collections/la-staa/products/one-main-la-staa-kunst-galleri I like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Det er noe som tar tid for min del. Har feks som vane å kjøpe litt når jeg er ute og reiser. Prøver da å finne gallerier eller butikker som er eid av lokale kunstnere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Bilder/plakater finnes "overalt" til en billig penge. Hvis du vil ha noe mer "skikkelig"/kunst koster det såklart mer, og enda mer hvis du vil ha dem profesjonelt innrammet. Hva er det du er på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Vi kjøper litt lokalt, gjerne av folk vi kjenner (har en del venner og bekjente fra kreative miljøer). Tar også bilder selv og får de fremkalt på lerret. Det tar litt tid å få det slik man vil, men jeg har blitt skikkelig glad i det blandede uttrykket, og det er veldig artig å ha kunsten til folk man er glad i på veggen. Anonymkode: 6d92a...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har tenkt å bytte ut noen bilder når vi flytter, men lurer på hvor man får kjøpt bilder som ikke koster en formue. Anonymkode: 84796...a74 Hos kunstnere som lager bilder. Anonymkode: 44e2b...e29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Hos Odd Nerdrum Anonymkode: ea648...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar https://www.fineart.no/ Anonymkode: 0a38d...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar Jeg ønsker gjerne å investere i ekte kunst, og er villig til å betale for det om jeg bare finner akkurat det jeg vil ha (vet ikke egentlig hva jeg vil ha...). Enn så lenge kjøper jeg rimelige plakater fra Desenio på nett. Og supplerer med litt egen kunst. Har også kjøpt plakater fra tails.no (selger ikke lenger), Holviks, Cecilie Sørgaard og Linn Wold. Søk rundt på instagram og nett, så finner du kanskje kunst du vil ha. Mange kunstnere selger både originaler, nummererte trykk og rimelige plakater. Anonymkode: 07d5e...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar Har bare arvegods, bruktfunn og hjemmelagd kunst på veggene. Typ innrammede barnetegninger og håndarbeid. Anonymkode: 347b1...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #16 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos Odd Nerdrum Anonymkode: ea648...483 Han selger nødig sine bilder, så den der tror jeg ikke på. Anonymkode: 44e2b...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han selger nødig sine bilder, så den der tror jeg ikke på. Anonymkode: 44e2b...e29 Han selger til meg. Så ikke vær ubehøvlet Anonymkode: ea648...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Jeg har vært heldig å kommet over fine bilder på både IKEA og lokale interiørbutikker. Jeg har også bilder jeg har tatt selv, samt noen malerier jeg har malt selv. Ingenting dyrt, men fine bilder, og passer inn med resten av interiøret. Kremmerhuset har ofte en del bilder. Ikke kjøpt der selv, men det er jo en landsdekkende kjede, og jeg var med å handlet bilder derfra til noen andre, og særlig det ene var ordentlig vakkert. Er noen år siden nå da, så jeg vet ikke hvilke de har inne nå. Feel har også litt, samt møbelkjedene. Alt dette er jo billigere enn en del kunstnere, så kommer an på hva du ønsker og har råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Jeg kjøper mine på Feel de har så fine bilder 😊 Anonymkode: f85a5...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar (endret) Jeg følger en god del kunstnere på Instagram, og kjøper prints fra dem. Mange bruker Inprnt.com til å selge gjennom, så der kan det være verdt å ta en titt. Du finner all slags forskjellige sjangere der, og kvaliteten på printene er veldig god. Kjøper rammer og passpartour på bgafotobutikk (de har også en god del prints, jeg synes de er litt generiske, men de er også god kvalitet) Endret 20. januar av Auri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå