Clancy Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg kjøpte inn et overvåkningskamera til å ha i leiligheten da jeg har to katter jeg gjerne vil følge med på når de er alene hjemme. Men når jeg nevnte det til min mor så spurte hun om jeg fikk lov av utleier å ha det og spurte om jeg eventuelt måtte høre om jeg fikk lov, som fikk meg til å undre. Er det noe jeg må høre med utleier om jeg får lov til å ha i leiligheten? Kameraet vil henge i stua, og man ser stua, kjøkkenet og gangen/utgangsdøra, men ikke ut vinduet eller noen av naboene.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Om du bor alene, og det ikke er noen personer som kommer til å være synlig på kameraet ser jeg ikke problemet. Mange som har kamera for å følge med på kjæledyr. Anonymkode: e5225...b02 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Nei, det er helt uproblematisk. Jeg leier ut selv, og det trenger man ikke å spørre om. Anonymkode: 0f7c3...248 3
Clancy Skrevet 19. januar Forfatter #4 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du bor alene, og det ikke er noen personer som kommer til å være synlig på kameraet ser jeg ikke problemet. Mange som har kamera for å følge med på kjæledyr. Anonymkode: e5225...b02 Bare meg og samboer, og det var hans idè så han har jeg tillatelse fra 😂 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det er helt uproblematisk. Jeg leier ut selv, og det trenger man ikke å spørre om. Anonymkode: 0f7c3...248 Okay nydelig, takk for svar 😊
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Lurer på om din mor ser for seg et svært kamera som monteres i stuehjørnet med store skruer og nærmest blir som fast inventar å regne... Anonymkode: a9d54...823 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar Det er fullt lovlig, det er i ditt eget hjem. Huseier har ikke lov til å bare tråkke inn i leiligheten din uten å si fra på forhånd uansett - det regnes som innbrudd. Anonymkode: 82aa9...d43 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå