AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Mannen min går rundt og banner, stønner og uffer seg hele tiden. Han er mye sint. Han ser mye apatisk ut i luften, sier « samme det» og svarer utelukkende i enstavelsesord. Det kommer noen spydigheter av og til. Han har vært slik i flere måneder. Han har aldri vært en lystig person, men nå er han nesten ikke til å leve med. Ler jeg ved siden av han, kan han hissig si « Er det meg du ler av» i en veldig alvorlig tone. Jeg trives ikke med dette humøret. Jeg har kommet i overgangsalderen og vet at jeg er humørsyk, men jeg er mer glad enn sur. Han er enten sur eller flat. Det er aldri smil og latter. Hva er dette tegn på? Anonymkode: 7f84d...fb9
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Depresjon? Ferdig med deg? Går dårlig på jobb? Anonymkode: 84873...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Har du spurt han hva som er galt? Han har det jo tydeligvis ikke spesielt bra i livet generelt, kanskje deprimert, kanskje drittlei av jobben, drittlei av deg.. Selv hadde jeg blitt drittlei av han, det går ikke å gå rundt og oppføre seg sånn. Ta en prat med han, send han i terapi, få han på lykkepiller eller noe.. Anonymkode: 08ffb...65f
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar Du må sette deg ned med han og ta en alvorlig prat. At en blir deprimert kan skje. Men man også ta et valg om å bli der eller ta tak i det og jobbe med det. Jeg var sammen med en som bare ble mer og mer bitter og negativ og han nektet å jobbe med seg selv. Så det ble skilsmisse. Både jeg og ungen blomstret og jeg fant kjærligheten på ny. Anonymkode: 992cc...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå