AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Hva skjer om jeg har en e-faktura og prøver å betale den fra konto i en annen bank? Har alltid bare hatt en bank, men nå har jeg to og kun penger på den andre. Men er interessert i at e-fakturaen fortsetter i den banken den allerede kommer til. Ser ikke fakturaen i den andre banken. Anonymkode: 16b3b...01d
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Normalt kommer efakturaer inn i alle banker, så kan du velge hvor du vil betale fra. Det går helt fint om du legger betalingen inn i en annen bank. Det endrer ingenting. Anonymkode: ab2c7...db7 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Du får opp ubetalte eFakturaer på tvers av nettbanker, mobilbankbrukerne og Vipps. Når den først er betalt, ser du normalt kun selve fakturaen (altså detaljene) i den banken du valgte å betale den. Mvh banken Anonymkode: 7eab1...104
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva skjer om jeg har en e-faktura og prøver å betale den fra konto i en annen bank? Har alltid bare hatt en bank, men nå har jeg to og kun penger på den andre. Men er interessert i at e-fakturaen fortsetter i den banken den allerede kommer til. Ser ikke fakturaen i den andre banken. Anonymkode: 16b3b...01d Kommer ikke eFakturaene sine opp i «alle» bankene dine? Sier du ja takk til e faktura i alle bankene dine og i Vipps, så kommer alle e fakturaene opp i alle banker. Men sier du neitakk i en bank, så kommer den ikke opp i den banken. Dette må du gjøre fysisk i hver enkelt bank sitt system når du er innlogget. Om du betaler fra den ene eller den andre slipper ingen rolle. Anonymkode: 84fc3...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå