AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg er i slutten av 30-årene og er per i dag i full jobb. Er singel og har ingen barn. Har spart meg opp en god del de siste årene, og har mulighet til å kunne ta 6-12 mnd permisjon fra jobb for å gjøre noe annet. Noen som har gjort det samme og har noen erfaringer? Og hva brukte du tiden du hadde fri på? Anonymkode: 9dd34...65d 1
stan Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Gjør det akkurat nå, og gjorde det for sju år siden. Da var vi i Beijing. Jeg registrerte meg på et universitet og deltok i kinesisk opplæring av utlendinger. Kjempegøy og krevende. Nå er vi i Australia og vet ikke enda helt hva det blir. Kom for tre dager siden. Mer kinesisk studier og hjemmeskole for barnet vårt. I tillegg til å utforske Australia og bade. Det vi har funnet ut at det holder med noen måneder. Nå er vi borte i fire måneder. Litt mindre belastning økonomisk. Mye enklere juridisk og formelt. Trenger ikke melde flytting eller noe. Bare utvide reiseforsikringen og reise. Enklere med visa og. Australia gir 90 dagers visa, så bruker vi to uker på å reisen hver vei. På vei hit var vi drøye to uker i Kina. Veldig enkelt med Kina nå, visafritt, bare å reise. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Har tatt 4 måneder fri. Brukte tiden til å sove lengre og komme inn i en god treningsrutine. Føltes helt fantastisk. Kan anbefales! Anonymkode: 7c6cd...7e0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå