AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg går på wegovy. Hadde en bmi på 31 da jeg startet og har nå en bmi på 29. Wegovy er jo noe man skal gå på lenge, men er det slik at man kan fortsette å få wegovy uansett bmi, så lenge man var over 30 når man startet? La oss si at jeg går ned til en bmi på 24, vil legen fortsette å skrive ut wegovy til meg? Det sies jo at man skal gå på wegovy i minst 1 år…, men samtidig så er man jo ikke innenfor kriteriene på felleskatalogen. Noen som vet? Anonymkode: 2ff4c...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Går ikke på Wegovy, men mener at svaret på det er at det skal være startvekta som er utgangspunktet. Har ei venninne som har gått på Saxenda i snart tre år, og hun har BMI på 26 nå (40 da hun startet). Går nå på lavere dose (husker ikke hvilken), og har trappet ned og er på "vedlikehold". Anonymkode: 63d68...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå