AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar De siste månedene har jeg kjøpt noen handlenett, for å slippe plastposene. En lang stund glemte jeg de hjemme hver gang jeg skulle handle, og endte opp med å måtte kjøpe poser allikevel. Så flyttet jeg de til bilen, men glemmer dem der også, slik at jeg fortsatt ender opp med å måtte kjøpe poser, eller må ut og hente dem i bilen halvveis inn i handleturen. Noen tips til hvordan jeg kan få innarbeidet dette som en rutine? 😅 Anonymkode: 4d7e8...6df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Legg de tilbake i vesken når du har pakket ut varene. Jeg har mine i bilen(e) da jeg ikke bruker veske eller sekk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Legg de i veska, jeg har forøvrig måtte avbryte handelen mange ganger for å løpe uti bilen og hente nett, jeg bare sier fra så de ikke tror vogna mi er forlatt 😅 Anonymkode: 0b935...55e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Jeg bruker ikke veske 😅 TS Anonymkode: 4d7e8...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Hvordan husker du telefon? Lommebok? Bilnøkler? Anonymkode: 780b9...f10 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan husker du telefon? Lommebok? Bilnøkler? Anonymkode: 780b9...f10 Er nettopp det, disse har jeg jo en innarbeidet rutine på, slik at det går automatisk. Må forsøke å få til det samme med handlenettet, men har ikke vært noen suksess foreløpig. 😬 Hvordan lære opp, evt «lure» seg selv til å huske på ting… Anonymkode: 4d7e8...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Du må jo bare huske det, som alt annet man må huske Anonymkode: d7c50...679 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Vi har all panten vår i handlenettene (har plastpose i så det ikke blir søl fra feks bokser). Da blir det alltid med Anonymkode: b426f...bd9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må jo bare huske det, som alt annet man må huske Anonymkode: d7c50...679 Fantastisk råd. Takk. Anonymkode: 4d7e8...6df 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har all panten vår i handlenettene (har plastpose i så det ikke blir søl fra feks bokser). Da blir det alltid med Anonymkode: b426f...bd9 Oi, den var ikke dum! 😃👍 Anonymkode: 4d7e8...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar Legg de tilbake i det du handler i med en gang du har pakket ut, om det er bil, sykkel, jakke, sekk. Anonymkode: 61043...1fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er nettopp det, disse har jeg jo en innarbeidet rutine på, slik at det går automatisk. Må forsøke å få til det samme med handlenettet, men har ikke vært noen suksess foreløpig. 😬 Hvordan lære opp, evt «lure» seg selv til å huske på ting… Anonymkode: 4d7e8...6df Begynn med å legge alt dette i handlenettet på de dagene du VET du skal handle? Anonymkode: 0b935...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er nettopp det, disse har jeg jo en innarbeidet rutine på, slik at det går automatisk. Må forsøke å få til det samme med handlenettet, men har ikke vært noen suksess foreløpig. 😬 Hvordan lære opp, evt «lure» seg selv til å huske på ting… Anonymkode: 4d7e8...6df Jeg husket det oftere og oftere fordi jeg syntes det var kjipt betale så mye. Anonymkode: 780b9...f10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar Jeg har de i vesken. Så fort jeg har pakket ut varene så legger jeg de i vesken. Vesken er alltid med, så da er det ikke så vanskelig å huske. Har ikke kjøpt en pose siden de økte i pris. Ikke en eneste en. Anonymkode: 47c32...0cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar Det tar ca 14 dager å lage en ny rutine. Heg har de i bilen, i hyllen i døren. Har jeg glemt å ha med meg inn, går jeg konsekvent ut å henter ✌🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Hvis du er alene i bilen, legg de i forsetet eller evt. i baksete. Alternativt, sett de rett ved døra. Sånn at man nesten snubler i dem, på vei ut døra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar Skriv en stor lapp med fete røde bokstaver og heng på innsiden av utgangsdøra: "HUSK HANDLENETT!" 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar Jeg henger de på dørhåndtaket til ytterdøra kvelden før jeg skal handle, handler én gang i uka. Da husker jeg dem👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar De ligger i lommen på bildøren, så jeg har de alltid med meg, bare ikke med meg inn i butikken… Vurderer å feste en på bilnøklene en periode… 😅 TS Anonymkode: 4d7e8...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Henger på dørhåndtaket når de er tømt, og har de i fanget når jeg kjører. Anonymkode: 8d0bb...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå