Gå til innhold

Sviende Decleor...!?

Rina

Anbefalte innlegg

Var hos hudpleier og fikk anbefalt en maske for tørr hud. Jeg fikk med meg en prøve og satte igang. Masken var super den, men med en gang jeg fikk den på svei den ganske godt...det er vel ikke noe godt tegn vel? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er absolutt ikke noe godt tegn. Merket du noe mer en svie - rød hud, "utslett" etc?

Hvis huden din er veldig tørr så kan det svi litt inntil du får fyllt opp fuktighetslageret, men jeg har aldri merket det med Decleor.

Mitt råd er å ta med masken og gå innom hudpleieren din. Fortell om problemene og hør hva h*n sier. H*n kjenner huden din og produktene.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brukt den mer før jeg hadde snakket med en hudpleier. Ofte svir ting på svrt tørr hud, men dette er ikke et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..rødheten og svien gikk over etter kort tid..men jeg ble litt skeptisk.

Selv om man er fornøyd med noen produkter, så er det alltid fristende å prøve noe nytt synes jeg :ler: Men jeg tror jeg bare holder meg til de gode, gamle Clarinsproduktene mine istedet..og ja, kanskje jeg heller satser på en god dagkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
..rødheten og svien gikk over etter kort tid..men jeg ble litt skeptisk.

Hvis ett hudpleieprodukt svir så ikke bruk det mer. Slike ting skal aldri svi og irritere.

Vil du ha en god dagkrem så forsøk Hydra Zen fra Lancome, den er adskillig bedre enn Clarins sine og trekker godt inn i huden. Hydra Zen er flott nå som det er vinter.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fetere krem beskytter bedre nå som det er vinter og kaldt ute, personlig synes jeg Nutriforce (Lancôme) er bedre som kuldekrem!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...