AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar Jeg liker kremfarget, beige, eller blått. Anonymkode: 2b4b3...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar Beige er finest for da ser du ikke hvor møkkete det blir å slipper vaske så ofte Anonymkode: f6f25...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #23 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Beige er finest for da ser du ikke hvor møkkete det blir å slipper vaske så ofte Anonymkode: f6f25...fc9 Eh....bør jo vaske like ofte, for det er jo like møkkete.. Anonymkode: 2b4b3...6d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. januar #24 Del Skrevet 19. januar Helene skrev (18 timer siden): Det som matcher med sengetøy. Det som matcher med sengetøyet (og innredning forøvrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #25 Del Skrevet 19. januar Alltid hatt hvitt laken uansett farge på sengetøy, men jeg har ikke knæsje farger på sengetøy, mer dusent og rolig. Anonymkode: 3bcd7...ce0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar Har ulike nyanser av grått/beige/sand. De passer til alt vi har av sengetøy. Liker ikke hvite laken. Vi må ha splittlaken, siden vi har seng man kan kjøre opp hode- og fotenden på, så er ikke noe enormt utvalg på det. Anonymkode: a541f...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar Jeg liker nøytrale farger, på laken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #28 Del Skrevet 20. januar Jeg syns tydeligvis grønt er penest. Har tre grønne laken og et brunt. Alle er kjøpt for å matche sengesettene. Anonymkode: 38f2c...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar Hvitt, også fordi da synes alt. Anonymkode: 988fe...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22. januar #30 Del Skrevet 22. januar Jeg liker varme fargetoner. Sengen er mørk brun, sengetøy ofte med orange toner i seg. Laken, ofte svart. Nå blir laken like skitten enten det er lyst eller mørkt. Jeg skifter minst hver 14 dag. Men, hadde en x engang som ikke skiftet noe sengetøy på 4 mnd. Han prøvde å si at han hadde vasket sengetøyet og lagt det på igjen samme dag. Dette er mulig når man har tørketrommel. Putevaret avslørte løgnen. Det var helt grått. Må også få påpeke, vi delte IKKE seng eller soverom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #31 Del Skrevet 22. januar Kjøper fra myyk- samme farge som sengetøyet. Anonymkode: 26d91...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå