AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvilken farge på laken er finest? Anonymkode: 8bb9f...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvitt. Anonymkode: 6f999...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Det som matcher med sengetøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg liker ikke helt hvitt. Men bomull/eggeskall/lys beige Anonymkode: 78799...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Samme som @Helenesier her: det som matcher med sengetøyet, og for meg også resten av interiøret. Det som er fint hos meg er ikke nødvendigvis fint hos andre, og visa versa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Ts. Jeg kjøpte ett knall oransj farge og ett i knall grønn farge på princess. Nettopp nykommer. Men er redd det er litt knall farge. Anonymkode: 8bb9f...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ts. Det heter Li Eplegrønn laken og Li peach laken. På princess. Er de fine? Eller er dem veldig knæsj Anonymkode: 8bb9f...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts. Jeg kjøpte ett knall oransj farge og ett i knall grønn farge på princess. Nettopp nykommer. Men er redd det er litt knall farge. Anonymkode: 8bb9f...682 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts. Det heter Li Eplegrønn laken og Li peach laken. På princess. Er de fine? Eller er dem veldig knæsj Anonymkode: 8bb9f...682 På min skjerm er de ikke så sterke, særlig ikke det grønne. Kommer veldig an på hva annet du har. Andre farger kan være med å roe ned, eller få det til å bli et mer kraftig uttrykk. Totalen har mye å si, til tross for skarpere detaljerer. Om du likte fargene og de passer hos deg, så er det helt fint. Det er det viktigste 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Farget: det som matcher dynetrekket. Hvitt passer til alt. Anonymkode: 03063...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg matcher også laken med resten av trekket. Hva med disse to, fra hhv. Høie og HM Home. Anonymkode: bff78...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg foretrekker ulike nyanser av blått og grått. Jeg unngår hvitt fordi alt synes på det. De laknene du har kjøpt er langt i fra hva jeg ser på som knæsj farger, jeg vil si det er ganske nøytrale nyanser av grønt og fersken. Dette er knæsj for meg (fra bonprix) Anonymkode: 6dc52...c09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Jeg syns hvitt er finest uavhengig av hva slags sengetøy man har. Gir en "renest" look og litt hotellfølelse, på en måte. Anonymkode: d355a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg liker å ha farge på de, favoritten er mørk blå og det må være frotté. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foretrekker ulike nyanser av blått og grått. Jeg unngår hvitt fordi alt synes på det. De laknene du har kjøpt er langt i fra hva jeg ser på som knæsj farger, jeg vil si det er ganske nøytrale nyanser av grønt og fersken. Dette er knæsj for meg (fra bonprix) Anonymkode: 6dc52...c09 Enig, blått og grått her også 😊 Alt synes på hvitt, selv om det er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Jeg liker best knæsje farger, men er ikke like lett å finne det til den madrass-størrelsen jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Vi bruker mest blått og grått da det matcher rommet og sengetøyet vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg foretrekker faktisk brunt laken. Passer fint inn hos oss 😊 Endret 2 timer siden av Nonstop1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Mine favoritter er lys beige og gråbeige. Passer til alt. Anonymkode: 90602...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå