AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Hvilken farge på laken er finest? Anonymkode: 8bb9f...682
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Jeg liker ikke helt hvitt. Men bomull/eggeskall/lys beige Anonymkode: 78799...4bd 3
Daisy-love Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar Samme som @Helenesier her: det som matcher med sengetøyet, og for meg også resten av interiøret. Det som er fint hos meg er ikke nødvendigvis fint hos andre, og visa versa. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar Ts. Jeg kjøpte ett knall oransj farge og ett i knall grønn farge på princess. Nettopp nykommer. Men er redd det er litt knall farge. Anonymkode: 8bb9f...682
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Skrevet 18. januar Ts. Det heter Li Eplegrønn laken og Li peach laken. På princess. Er de fine? Eller er dem veldig knæsj Anonymkode: 8bb9f...682
Daisy-love Skrevet 18. januar #9 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts. Jeg kjøpte ett knall oransj farge og ett i knall grønn farge på princess. Nettopp nykommer. Men er redd det er litt knall farge. Anonymkode: 8bb9f...682 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts. Det heter Li Eplegrønn laken og Li peach laken. På princess. Er de fine? Eller er dem veldig knæsj Anonymkode: 8bb9f...682 På min skjerm er de ikke så sterke, særlig ikke det grønne. Kommer veldig an på hva annet du har. Andre farger kan være med å roe ned, eller få det til å bli et mer kraftig uttrykk. Totalen har mye å si, til tross for skarpere detaljerer. Om du likte fargene og de passer hos deg, så er det helt fint. Det er det viktigste 😊 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar Farget: det som matcher dynetrekket. Hvitt passer til alt. Anonymkode: 03063...773
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Skrevet 18. januar Jeg matcher også laken med resten av trekket. Hva med disse to, fra hhv. Høie og HM Home. Anonymkode: bff78...86f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Skrevet 18. januar Jeg foretrekker ulike nyanser av blått og grått. Jeg unngår hvitt fordi alt synes på det. De laknene du har kjøpt er langt i fra hva jeg ser på som knæsj farger, jeg vil si det er ganske nøytrale nyanser av grønt og fersken. Dette er knæsj for meg (fra bonprix) Anonymkode: 6dc52...c09 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Skrevet 18. januar Jeg syns hvitt er finest uavhengig av hva slags sengetøy man har. Gir en "renest" look og litt hotellfølelse, på en måte. Anonymkode: d355a...e1b 3
Duff Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar Jeg liker å ha farge på de, favoritten er mørk blå og det må være frotté. 1
Purple Diamond Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foretrekker ulike nyanser av blått og grått. Jeg unngår hvitt fordi alt synes på det. De laknene du har kjøpt er langt i fra hva jeg ser på som knæsj farger, jeg vil si det er ganske nøytrale nyanser av grønt og fersken. Dette er knæsj for meg (fra bonprix) Anonymkode: 6dc52...c09 Enig, blått og grått her også 😊 Alt synes på hvitt, selv om det er veldig fint.
Mardina Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar Jeg liker best knæsje farger, men er ikke like lett å finne det til den madrass-størrelsen jeg har. 1
hjärterdam Skrevet 18. januar #17 Skrevet 18. januar Vi bruker mest blått og grått da det matcher rommet og sengetøyet vi har.
Nonstop1 Skrevet 18. januar #19 Skrevet 18. januar (endret) Jeg foretrekker faktisk brunt laken. Passer fint inn hos oss 😊 Endret 18. januar av Nonstop1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Skrevet 18. januar Mine favoritter er lys beige og gråbeige. Passer til alt. Anonymkode: 90602...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå