AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg er aldri kåt. Aldri. Var det før. Er egentlig både livlig og åpen seksuelt. Er dette normalt? Nei ingen overgangsalder. Normalvektig 20 i bmi. 40 år gammel. Psykiske lidelser har jeg dessverre. Jeg skal ta ut hormonspiral da,men hatt den i 18 år. Vært mer kåt før. Jeg føler meg trist pga dette. Anonymkode: 51f98...930
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Ja, dette skjedde med meg. Heldigvis i en periode jeg var singel så ingen som hadde forventninger om sex. Fant til slutt ut at det skyldtes stress, jeg var overarbeidet og på grensen til å bli utbrent. Tok tak i jobb situasjon og distranserte meg litt fra noen mennesker jeg hadde i livet som bare ga meg dårlig selvfølelse. Fikk raskt følelse og kåthet og sexlyst tilbake etter de grepene. Anonymkode: 653f3...293
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Jepp, skjedde etter jeg fikk barn i 30 årene. Mistet sexlysten i flere år Anonymkode: f6e35...61f
Lizzymom Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar Ja. Sluttet med prevensjon, da ble alt mye bedre. Er ikke kåt hele tiden, men rundt eggløsning. Noen ganger blir jeg ekstremt kåt, og tenker ikke på annet enn sex, men det skjer beklageligvis ikke med hver eggløsning, men kanskje hver 4-5 mnd. Vi bruker kondom som prevensjon. Verdt slitet, når sexlysten endelig er tilbake.
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Ja. Jeg kan gå flere måneder uten å ha lyst på sex. Dvs, jeg kan bli kåt, men det går over i løpet av sekunder i alle settinger det sex ikke er aktuelt. Derfor går jeg ikke å bygger opp lyst over tid. Da er det null stress uansett hvor lang tid det måtte gå uten sex. Anonymkode: 31d0e...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå