Stimo3012 Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Opplever noen at man blir flat i følelslivet ved bruk av antidepressiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja, helt vanlig det! Anonymkode: 7502b...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stimo3012 Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan opplever parner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja, derfor jeg sluttet. Tenker det fungerer under kriser men ikke i lengden. Anonymkode: 7e682...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Noen kan oppleve det på visse typer antidepressiva. Hvis det er noe som blir plagsomt så kan og bør man bytte til en annen antidepressiva-type. Det finnes veldig mange forskjellige typer og en del må prøve seg litt frem for å finne den som fungerer best for akkurat dem. Anonymkode: e641b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Ja. Anonymkode: c94c3...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stimo3012 Skrevet 4 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 4 timer siden Ikke lett å være den som er på sidelinjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Stimo3012 skrev (17 minutter siden): Ikke lett å være den som er på sidelinjen Hvis det er din partner som har blitt flat i følelsene så bør du foreslå at personen bytter til en annen type antidepressiva. Ikke alle vet at det er stor forskjell mellom de ulike typene og at man ikke bør akseptere å bli flat, men prøve en annen i stedet. Anonymkode: e641b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ble helt apatisk og levendedø på antidepressiva. Forsøkt det tre ganger, to forskjellige med samme resultat. Var oppe i nesten dobbeldose en gang, for å forsøke å få god resultat uten at det funket. Følelsen av å se tantebarnet (som jeg er veldig glad i) gå foran en buss og ikke bry meg i det hele tatt, er eneste måten jeg kan forklare det på. Jeg var helt fjern mentalt og følelsesmessig. Følte absolutt ingenting, verken positivt eller negativt. Verre enn da jeg hadde alvorlig/dyp depresjon. Jeg gikk seriøst over veien uten å se meg for, jeg klarte ikke å bry meg. Jeg var fortsatt like suicidal på pillene som da jeg var deprimert. Jeg var bare for apatisk til å handle på det, annet enn å ikke bry meg om ulykker og tilfeldigheter. Vil aldri ta antidepressiva igjen. Bare bivirkninger og ingen virkning. Noen kan få god nok effekt på visse medisiner, men det gjelder ikke alle. Vet ikke om diagnose spiller noen rolle, jeg har tilbakevennende depressiv lidelse. Anonymkode: 34e2f...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå