AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Når jeg har sendt en melding på messenger til en person, der det står sendt. Kan personen ha lest meldingen da? Anonymkode: b1e3b...f36
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Ja, hvis personen har forhåndsvisning så får man opp meldingen i varselet. Anonymkode: f1d10...f21 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Nei. Det skal stå SETT når den er lest. Det er også en mulighet å sette noen på "begrensning" da kan de lese meldingen din uten at du får opp at den er sett. Jeg bruker den funksjonen når jeg vet det er noen som kommer til å lure på hvis jeg ikke svarer på en stund. Da er det bedre at de ikke ser at jeg har lest meldingen. Anonymkode: 7b78b...912
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Ja, personen kan ha lest meldingen via sitt varsel på telefonen. Anonymkode: 9056a...b34 1
xQueenKx Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Jeg får opp forhåndsvisning på meldingen. Da har jeg noen sekunder på å lese det som står der, før den "lukkes" inn i chatbobla. Hos avsender står den som "levert" eller "sendt" eller hva det nu er, de får ikke opp at jeg har lest den via forhåndsvisning.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det skal stå SETT når den er lest. Det er også en mulighet å sette noen på "begrensning" da kan de lese meldingen din uten at du får opp at den er sett. Jeg bruker den funksjonen når jeg vet det er noen som kommer til å lure på hvis jeg ikke svarer på en stund. Da er det bedre at de ikke ser at jeg har lest meldingen. Anonymkode: 7b78b...912 Samme her. Har ei venninne som ofte sender meldinger når jeg er på jobb. Noen ganger svarer jeg ikke hvis hun spørr om å møtes da eller da. Må vente til jeg er ferdig på jobb, så jeg får sjekket det opp. Men ser hun at jeg har lest meldingene så sender hun flere Anonymkode: 32b33...6d1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar Jeg får opp meldinger på Garmin klokka mi, de står ikke som lest, men jeg har lest de. Sikkert sånn på andre typer klokker også Anonymkode: e2c68...968 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå