Gå til innhold

Elektrisk støt/lynende smerte venstre kjake og under høyre arm samtidig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært hos flere leger og er utredet av hjertespesialist uten at noen har funnet ut av hva dette er. «Lynet» slår ned i venstre kinn/hake og et brøkdel av et sekund senere slår det ned på siden av/under venstre arm (rett før armhulen). Det kan gå en uke uten at jeg kjenner noe men plutselig kan det komme mye mer, mange ganger daglig. Ofte kommer støtene etter hverandre i serier. Varer kanskje 2-3 min. Nå har det begynt å komme om natten og. Ingen forstår hva dette er. Fastlegen mener det ikke finnes noen  «nervebane» tvers over slik. Og hjertelege fant null galt. Vedvart i 1,5 år, hyppigere siste tiden. Noen som kan relatere?? Fordeling  slitsomt og ekkelt. Kvinne 45, ellers frisk og ingen medisiner (eller vaksiner) 

Anonymkode: 55106...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får tidvis den type smerter rundt omkring i kroppen. Har nettopp fått diagnosen fibromyalgi. Har mye annen smerte da. 

Anonymkode: 5f504...1bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har vært hos flere leger og er utredet av hjertespesialist uten at noen har funnet ut av hva dette er. «Lynet» slår ned i venstre kinn/hake og et brøkdel av et sekund senere slår det ned på siden av/under venstre arm (rett før armhulen). Det kan gå en uke uten at jeg kjenner noe men plutselig kan det komme mye mer, mange ganger daglig. Ofte kommer støtene etter hverandre i serier. Varer kanskje 2-3 min. Nå har det begynt å komme om natten og. Ingen forstår hva dette er. Fastlegen mener det ikke finnes noen  «nervebane» tvers over slik. Og hjertelege fant null galt. Vedvart i 1,5 år, hyppigere siste tiden. Noen som kan relatere?? Fordeling  slitsomt og ekkelt. Kvinne 45, ellers frisk og ingen medisiner (eller vaksiner) 

Anonymkode: 55106...e29

Slike smertelyn kan komme av lavt B12 evt perimenopause pga fall i hormoner  feks .

Anonymkode: c4905...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler magnesium hjelper på sånne nervesmerter, og folsyre også, jeg hadde mer av det før. Nå tar jeg folsyre (hadde mangel på det og) og magnesium hver dag og husker ikke sist jeg hadde det. 

Anonymkode: db586...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...