Anonym941 Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg bruker bare Facebook appen på telefonen min men jeg har alltid vært innlogget på Facebook.no i tillegg, sist gang jeg var inne der nå er kanskje 1 mnd siden. Nå ser jeg at jeg plutselig må logge inn igjen hvis jeg går inn på Facebook.no men jeg har ikke logget meg ut der noen gang. Jeg er fremdeles innlogget på Facebook appen. Noen som vet hvorfor den plutselig logget seg ut på vanlig nettsiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar har nettleser oppdatert seg? har du fjernet cookies eller historie fra nettleseren? har du gjort noe med enheten nettleseren ligger på? Anonymkode: fabde...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Akkurat det samme skjedde med. Kommer ikke inn igjen. Glemt passord og den rekka der har jeg forsøkt mange ganger uten hell. Så da ga jeg opp hele Facebook og koser meg med Instagram i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 18. januar Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): har nettleser oppdatert seg? har du fjernet cookies eller historie fra nettleseren? har du gjort noe med enheten nettleseren ligger på? Anonymkode: fabde...42f Nei ikke som jeg vet om 😕 jeg prøvde å oppdatere tlf min uten hell men det ble et par forandringer på tlf min uansett så jeg, kan det ha noe med dette å gjøre ? Eller at jeg er i utlandet, kan den logge seg ut da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 18. januar Forfatter #5 Del Skrevet 18. januar Stor pike skrev (3 minutter siden): Akkurat det samme skjedde med. Kommer ikke inn igjen. Glemt passord og den rekka der har jeg forsøkt mange ganger uten hell. Så da ga jeg opp hele Facebook og koser meg med Instagram i stedet. Stor pike skrev (3 minutter siden): Akkurat det samme skjedde med. Kommer ikke inn igjen. Glemt passord og den rekka der har jeg forsøkt mange ganger uten hell. Så da ga jeg opp hele Facebook og koser meg med Instagram i stedet. Skjønner jeg godt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 18. januar Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): har nettleser oppdatert seg? har du fjernet cookies eller historie fra nettleseren? har du gjort noe med enheten nettleseren ligger på? Anonymkode: fabde...42f Jeg er vel ikke hacket eller noe slikt siden jeg fremdeles er innlogget på Facebook appen og messenger tror du? 😕 er kun logget ut av Facebook.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Authentication tokens har som regel begrenset levetid. Sannsynligvis har innloggingen din bare gått ut på dato. Det er ansett som usikkert/bad practice med innlogginger som lever til evig tid. Ser ut som Facebook sin session cookie har en levetid på 90 dager. Du bruker vel 2-faktor autentisering? I så fall er sjansen for at du er hacket svært liten. Anonymkode: 9f6fd...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå