AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Vurderer å kjøpe vekter å ha hjemme, men usikker på kilo. Har kettlebell på 12,5 kg, lurer på om jeg skal kjøpe en kettlebell til på 12,5, eller to stk på 10kg eller en kettlebell på 20. . hva er best?? Anonymkode: 03f43...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Hvorfor ikke kjøpe manualer som du kan bytte vektskiver på? Anonymkode: 06a9d...b9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Jeg har vektmanualer fra xxl med skiver som kan justeres med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Hva som er best kommer an på hvor sterk du er, og hvilke øvelser du tenker å gjøre. Litt for lite info i HI til å si noe om det. Anonymkode: 215b5...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Det kommer jo helt an på hva du skal gjøre med dem... Jeg anbefaler også å heller gå for manualer du kan justere vekten på. Anonymkode: 95d04...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Om du kjøper kettlebells, så kjøp tyngre enn du tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå