AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Vurderer å kjøpe vekter å ha hjemme, men usikker på kilo. Har kettlebell på 12,5 kg, lurer på om jeg skal kjøpe en kettlebell til på 12,5, eller to stk på 10kg eller en kettlebell på 20. . hva er best?? Anonymkode: 03f43...910
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Hvorfor ikke kjøpe manualer som du kan bytte vektskiver på? Anonymkode: 06a9d...b9f 2
cafflatte Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Jeg har vektmanualer fra xxl med skiver som kan justeres med. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Skrevet 19. januar Hva som er best kommer an på hvor sterk du er, og hvilke øvelser du tenker å gjøre. Litt for lite info i HI til å si noe om det. Anonymkode: 215b5...e63
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Det kommer jo helt an på hva du skal gjøre med dem... Jeg anbefaler også å heller gå for manualer du kan justere vekten på. Anonymkode: 95d04...cbc
Gjest takinova Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar Om du kjøper kettlebells, så kjøp tyngre enn du tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå