AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Vi vurderer å få noen til å gjøre rent i leiligheten en gang i uka. I den forbindelse har jeg noen spørsmål til dere som har denne typen hjelp; Avtaler dere for hver gang hva h*n skal gjøre eller har h*n faste oppgaver? Kan vi f.eks. skrive en liste over hvilke områder vi ønsker rengjort? Har vedkommende med seg egne rengjøringsmidler osv, eller står vi for det? På forhånd takk 😊 Anonymkode: b3368...f5c
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Har ei fast her hos oss. Her lar vi døren stå åpen til rommene hun skal vaske. Har vinduene som hun rekker opp til med i prisen innvendig samt på veranda delen. Om jeg ønsker noe ekstra tar vi det på melding samt hvilken dag. Har hatt henne fast x 2 pr mnd men gått ned til 1’gang nå, når avtaler vi underveis. Har litt med hvordan jeg jobber. Hun har med seg vaskemidler selv samt kluter. Jeg sørger bare for å ha litt ekstra rent til henne. Hun jeg hadde før så sto jeg for det, så litt forskjellig ute å går der. Anonymkode: 7d3f9...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ei fast her hos oss. Her lar vi døren stå åpen til rommene hun skal vaske. Har vinduene som hun rekker opp til med i prisen innvendig samt på veranda delen. Om jeg ønsker noe ekstra tar vi det på melding samt hvilken dag. Har hatt henne fast x 2 pr mnd men gått ned til 1’gang nå, når avtaler vi underveis. Har litt med hvordan jeg jobber. Hun har med seg vaskemidler selv samt kluter. Jeg sørger bare for å ha litt ekstra rent til henne. Hun jeg hadde før så sto jeg for det, så litt forskjellig ute å går der. Anonymkode: 7d3f9...3d1 Takk for innspill! Kan jeg spørre hva dere betaler og hvor lenge h*n er hos dere om gangen? 😊 Anonymkode: b3368...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå