Gå til innhold

Hjelp til rengjøring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å få noen til å gjøre rent i leiligheten en gang i uka. I den forbindelse har jeg noen spørsmål til dere som har denne typen hjelp; Avtaler dere for hver gang hva h*n skal gjøre eller har h*n faste oppgaver? Kan vi f.eks. skrive en liste over hvilke områder vi ønsker rengjort? Har vedkommende med seg egne rengjøringsmidler osv, eller står vi for det?

På forhånd takk 😊

Anonymkode: b3368...f5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ei fast her hos oss. Her lar vi døren stå åpen til rommene hun skal vaske. Har vinduene som hun rekker opp til med i prisen innvendig samt på veranda delen.
Om jeg ønsker noe ekstra tar vi det på melding samt hvilken dag. Har hatt henne fast x 2 pr mnd men gått ned til 1’gang nå, når avtaler vi underveis. Har litt med hvordan jeg jobber.

Hun har med seg vaskemidler selv samt kluter. Jeg sørger bare for å ha litt ekstra rent til henne.

Hun jeg hadde før så sto jeg for det, så litt forskjellig ute å går der. 

Anonymkode: 7d3f9...3d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ei fast her hos oss. Her lar vi døren stå åpen til rommene hun skal vaske. Har vinduene som hun rekker opp til med i prisen innvendig samt på veranda delen.
Om jeg ønsker noe ekstra tar vi det på melding samt hvilken dag. Har hatt henne fast x 2 pr mnd men gått ned til 1’gang nå, når avtaler vi underveis. Har litt med hvordan jeg jobber.

Hun har med seg vaskemidler selv samt kluter. Jeg sørger bare for å ha litt ekstra rent til henne.

Hun jeg hadde før så sto jeg for det, så litt forskjellig ute å går der. 

Anonymkode: 7d3f9...3d1

Takk for innspill! Kan jeg spørre hva dere betaler og hvor lenge h*n er hos dere om gangen? 😊

Anonymkode: b3368...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...