AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men må det være kaker til kaffe/te når man er på et kort møte på halvannen time som feks; foreldremøte, møte i idrettslaget, sorggruppe eller jobbintervju? Ts Anonymkode: 061c6...203 Med unntak av jobbintervju mener jeg at svaret er ja. Anonymkode: 721aa...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men må det være kaker til kaffe/te når man er på et kort møte på halvannen time som feks; foreldremøte, møte i idrettslaget, sorggruppe eller jobbintervju? Ts Anonymkode: 061c6...203 Det må ingenting, men jeg er vant med det ja. Og jeg er oppdratt til at man alltid byr på noe. Som sagt, ikke nødvendigvis kaker, men noe attåt. Kan gjerne være smurte rundstykker. Eller lefsefat og frukt. Anonymkode: ca1a6...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Nå har jeg blitt så inspirert at jeg skal ha kringlegreier til kaffen min på onsdag som kommer. Lillelørdag. Endret 13 timer siden av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men må det være kaker til kaffe/te når man er på et kort møte på halvannen time som feks; foreldremøte, møte i idrettslaget, sorggruppe eller jobbintervju? Ts Anonymkode: 061c6...203 Heeeelt enig! Det irriterte vettet av meg at vi ikke kunne ha et fokusert foreldremøte, men måtte drikke kaffe og trykke i oss kjeks eller kaker etter en halvtimes tid. Hva er det med folk, klarer de ikke å konsentrere seg en times tid uten «noe å bite i»? Er det rart folk ikke gidder å være med på møter når det skal først organiseres hvem som skal bake og ha med kaffe, og så skal man kaste bort masse tid på å få i seg disse søtsakene, når alt man vil er å bli ferdig og komme seg hjem! Anonymkode: 8cd86...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 12 timer siden #25 Del Skrevet 12 timer siden Det må heller være noe med det skandinaviske kulturen. Vi har kaffeslabberas og svenskene belønner seg med fika. Kaffeslabberas eller fika. Det er jo bare påskudd for å kose seg. Og hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden Laraa skrev (9 minutter siden): Det må heller være noe med det skandinaviske kulturen. Vi har kaffeslabberas og svenskene belønner seg med fika. Kaffeslabberas eller fika. Det er jo bare påskudd for å kose seg. Og hvorfor ikke? Te i England er også inkludert søtsaker. Italia har biscotti å dyppe i kaffen. Det er ikke scandinavisk å spise noe søtt ved siden av kaffe og te. Det er bittert og passer godt med noe søtt. Anonymkode: d5c79...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Heeeelt enig! Det irriterte vettet av meg at vi ikke kunne ha et fokusert foreldremøte, men måtte drikke kaffe og trykke i oss kjeks eller kaker etter en halvtimes tid. Hva er det med folk, klarer de ikke å konsentrere seg en times tid uten «noe å bite i»? Er det rart folk ikke gidder å være med på møter når det skal først organiseres hvem som skal bake og ha med kaffe, og så skal man kaste bort masse tid på å få i seg disse søtsakene, når alt man vil er å bli ferdig og komme seg hjem! Anonymkode: 8cd86...078 Når vi har forskjellige korte møter som foreldremøter setter vi ikke av tid til å kun spise. Vi setter frem f.eks. kaffe/te/vann/brus og fat med ett eller annet å bite i på et bord ved inngangen, og så forsyner folk seg på vei inn. Og spiser underveis. Dersom det er lengre møter, f.eks. foredrag eller arbeidsgrupper er det mer vanlig med en pause i midten. Da kan folk forsyne seg på nytt, gå på do, strekke beina osv. Ingen må forsyne seg dersom de ikke vil ha, så tenker det er jo det minste problemet. Anonymkode: ca1a6...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #28 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men må det være kaker til kaffe/te når man er på et kort møte på halvannen time som feks; foreldremøte, møte i idrettslaget, sorggruppe eller jobbintervju? Ts Anonymkode: 061c6...203 Ja. Anonymkode: bb237...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå