Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få en eks tilbake der forholdet har vart i over 10år? Noen som har tips?

Anonymkode: fc299...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det slutt? Hvor lenge har det vært slutt? Hvordan er kontakten og stemningen nå?

Anonymkode: 22e51...db3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forklare du vet hvorfor det ble slutt, opprette en verbal avtale om å rette opp i det som var problemet for at det ble slutt i første omgang. Om det var du som gikk, er det vel ingen grunn til å gå tilbake? 

Anonymkode: 37eb6...e61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ble det slutt? Hvor lenge har det vært slutt? Hvordan er kontakten og stemningen nå?

Krangling og dårlig stemning over en periode. Nå ser hverandre lite men eksen spør om å låne penger på slutten av måneden nesten hver måned og da låner jeg ut litt penger for å ikke være den kjipeste(dårlig plan da eksen kan bruke meg sånn)

AnonymBruker
Skrevet

1.Ikke ta kontakt med ham.

2. Ignorer forsøkene hans på kontakt, ikke svar.

3. Lev ditt beste liv, se glad ut. Legg dette ut på sosiale medier.

Noen ganger virker det faktisk.

Anonymkode: 616bc...4d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, den vanligste måten er jo å kutte kontakten og leve sitt beste liv. Være den han ble forelsket i en gang.

Litt skeptisk til han fyren her da, låner penger av deg hver måned? Han betaler tilbake, håper jeg?

Dette er jo også en form for kontakt da, du må si at du ikke kan låne han penger mer for du trenger at dere ikke har kontakt sånn at du kommer over bruddet. Pengelåning er jo et bånd, han har deg jo i sin hule hånd fremdeles. 

Google "no contact rule". Jeg sier ikke at det er en eksakt vitenskap som alltid fungerer, men det er nok noe i det. Noen får ikke panikk og innser at det virkelig er slutt og de virkelig har mistet en andre, før den andre FAKTISK er helt ute av livet deres og utenfor rekkevidde og utenfor kontroll, i mangel på bedre ord. Du rekker ikke savne noen eller ta innover deg at det virkelig er slutt, om de fremdeles er der og hadde kommet løpende tilbake om man knipset. Han har en trygghet i deg, at du er der. For og få han tilbake, må du rive bort den tryggheten.

Anonymkode: 05069...15f

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en grunn til det ble slutt? Har dere f eks barn sammen?

Anonymkode: 3516c...99a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Krangling og dårlig stemning over en periode. Nå ser hverandre lite men eksen spør om å låne penger på slutten av måneden nesten hver måned og da låner jeg ut litt penger for å ikke være den kjipeste(dårlig plan da eksen kan bruke meg sånn)

Og dere har snakket ut og ryddet opp i uenigheter, og har har god nok tid hver for dere til å endre dere slik at dere ikke bare går tilbake i samme spor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...