AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg trenger å oppgradere garderoben en smule. Hvor finner jeg litt kule og fine klær? Jeg er femti og trenger klær som er generøse over brystet. Jeg liker Vero Moda og Match for å nevne noe, men jeg må ha litt større størrelser. Jeg vet om Zizzi, men har litt lyst på noe annet. Anonymkode: 05eaa...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Kva storleik brukar du? Sånn cirka? Og er du pære eller eple? Anonymkode: d682e...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Ca strl 48-50. Utflytende timeglass fasong. Anonymkode: 05eaa...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Jeg synes Mango har en del fint i plus-size, men det kommer jo an på om du liker stilen Akkurat nå er de tom for en del av de store størrelsene pga salg, men du kan jo ta en titt på utvalget likevel: https://shop.mango.com/no/no/c/damer/størrelse-plus_7bc68eff. De pleier å ha opptil 4XL, som tilsvarer str. 48. Du kan også ta en titt på Kaffe Curve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå