AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Noen har denne? Er fen behagelig å sitte i? https://www.ikea.com/no/no/p/strandmon-orelappstol-kelinge-beige-10492813/#content Anonymkode: 393ce...cbe
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Ja, veldig glad i min gule Strandmon "lesestol". Synes den er veldig god å sitte i. 🙂👍 Anonymkode: 941bc...7ec
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Jeg syns den er god å sitte i Anonymkode: 75150...700
Brunhilde Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Jeg er glad i min. Anbefaler å kjøpe skammel også. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Noen som har i fløyel? Er det den typen som er lett å vaske eller den typen som siger til seg støv? Anonymkode: 393ce...cbe
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar Jeg er veldig fornøyd med min i tekstil. Såpass fornøyd at jeg har vansker med å finne en erstatter 😅 har flyttet, og jeg liker ikke designet på den i stua (blir ommøblert til annet rom). Anonymkode: 27a50...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå