Gå til innhold

Schzoid pf

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nettopp fått diagnosen schizoid personlighetsforstyrrelse og prøver å sortere tankene mine litt. Er vi flere her? Kjenner du deg igjen i diagnosen? Hvordan fungerer du i det daglige?

Anonymkode: 45eb9...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror jeg har den og er under utredning. Har aldri hatt noe interesse for eller hatt kjæreste eller venner før. Eller hadde jo noen få venner som barn, men som voksen har det ikke vært noen. 

Hvordan er det du har det? 

Anonymkode: d313c...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror jeg har den og er under utredning. Har aldri hatt noe interesse for eller hatt kjæreste eller venner før. Eller hadde jo noen få venner som barn, men som voksen har det ikke vært noen. 

Hvordan er det du har det? 

Anonymkode: d313c...32b

Jeg er uten venner, usikker jobbsituasjon, er gift uten barn, aseksuell. Har det helt greit med meg selv så lenge jeg slipper press utenfra. Noe følelseskald og liten evne til å knytte meg til folk, men relativt flink til å spille en rolle ved flyktige møter med andre. Kjenner kjærlighet kun for dyr. Misliker de fleste, men ønsker ikke andre vondt. Leser mye, liker å fordype meg. Dårlig til å skjøtte hjemmet mitt. Etc.

Anonymkode: 45eb9...8b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...