AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg bruker nok tynn strømpebukse to-tre ganger pr uke, både til jobb og fritid. Holder meg stort sett til sorte eller nude i 15-40 den. KJøpes stort sett på HM eller Lindex. Vaskes og brukes selvsagt flere ganger, men jeg kaster nok i snitt en strømpebukse hver uke. Så litt koster det jo. Hvor handler dere strømpebuksene? Tips? Anonymkode: 4f2d7...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Jeg bruker Falke sine. Litt dyre, men veldig slitesterke. https://www.zalando.no/falke-tights-sun-fa181f03x-o12.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Sheertex skal vare livet ut. De selger de på HM https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChsSEwiL5-Lb24GLAxU4EKIDHdUiH-4YACICCAEQDBoCbGU&ae=2&aspm=1&co=1&ase=5&gclid=Cj0KCQiA4rK8BhD7ARIsAFe5LXL5NmYseiF1u23IuQeti2vhV2mLchHVdyxUq6Ss4GvE5aoY-GqHMyYaAuAcEALw_wcB&sph=&ohost=www.google.com&cid=CAESwwHg9tfCFm3fJGGsM_SpUw1c6vrb7YFQ58t14C_hnSlI4lrLOeecx_F8rOQ76um_IIDnvC-y4mBcadhjM6Wcmg9Yv5qpE0NXfFpAF8dc-cMQLR8kXmgvh6JLt30TXSIZ70EkXkSBIRawCvFaf8aFAHYDwuVFOAPlax-Fv0pWEaCmRbLYxfnnaYn9_-wOEZurov7_yMl7iuofT3iTtx7ajv60RenKZC4sgj4FojLE3Bp6b8ogGDsL476lKJX4-84oCA8uYHo&sig=AOD64_3fmjoe0NuwpXaHBbZzmLay3DPj4A&ctype=70&q=&ved=2ahUKEwiAgd3b24GLAxVtBxAIHSsaBowQwg8oAHoECAgQDA&nis=7&suid=33220168090&dct=1&ri=26&adurl= Anonymkode: 69e6e...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg bruker nok tynn strømpebukse to-tre ganger pr uke, både til jobb og fritid. Holder meg stort sett til sorte eller nude i 15-40 den. KJøpes stort sett på HM eller Lindex. Vaskes og brukes selvsagt flere ganger, men jeg kaster nok i snitt en strømpebukse hver uke. Så litt koster det jo. Hvor handler dere strømpebuksene? Tips? Anonymkode: 4f2d7...fa1 Strømper/strømpebukser er jo litt forbruksmateriell, jeg bruker nesten daglig så det er definitivt en utgift.. Jeg er veldig nøye med at de er pene så det blir jevnlig utskifting, det er bare noe man må regne med. Jacuzzi skrev (15 timer siden): Jeg bruker Falke sine. Litt dyre, men veldig slitesterke. https://www.zalando.no/falke-tights-sun-fa181f03x-o12.html Jepp, Falke sine er både pene og hoder seg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Selv om det ikke blir hull i de, så blir det fort synlige bruksmerker, og det ser ikke akkurat elegant ut. Men hva gjør en med alle disse halvslitte strømpene da? Anonymkode: 7d223...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Selv om det ikke blir hull i de, så blir det fort synlige bruksmerker, og det ser ikke akkurat elegant ut. Men hva gjør en med alle disse halvslitte strømpene da? Anonymkode: 7d223...c39 Om vinteren bruker jeg ofte to strømpebukser oppå hverandre. Da bruker jeg en halvslitt innerst😊 Anonymkode: d2865...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om vinteren bruker jeg ofte to strømpebukser oppå hverandre. Da bruker jeg en halvslitt innerst😊 Anonymkode: d2865...541 Til skjørt/kjole? Blir ikke det seende rart ut da? Anonymkode: 7d223...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 16.11): Jeg bruker nok tynn strømpebukse to-tre ganger pr uke, både til jobb og fritid. Holder meg stort sett til sorte eller nude i 15-40 den. KJøpes stort sett på HM eller Lindex. Vaskes og brukes selvsagt flere ganger, men jeg kaster nok i snitt en strømpebukse hver uke. Så litt koster det jo. Hvor handler dere strømpebuksene? Tips? Anonymkode: 4f2d7...fa1 Dette blir jo dyrt, samt håpløst for miljøet...? Du bør gå over til Wolford. De er dyrere, men varer MYE lenger. Jeg bruker også tynne strømpebukser mye (2-4 ganger i uken høst/vinter/vår), men kaster kun 2-3 par i året. Riktig vask er også viktig. Anonymkode: ff491...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Prøv sheertex da vel, og sjekk om de varer livet ut som reklamen sier. Anonymkode: 69e6e...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette blir jo dyrt, samt håpløst for miljøet...? Du bør gå over til Wolford. De er dyrere, men varer MYE lenger. Jeg bruker også tynne strømpebukser mye (2-4 ganger i uken høst/vinter/vår), men kaster kun 2-3 par i året. Riktig vask er også viktig. Anonymkode: ff491...bcd Dra på et større Hotell der de fleste går i skjørt og tell opp hvor mange som blir kastet der i uka? Ellers tror jeg flesteparten av de som har god økonomi forbruker mange flere par en oss som må tenke på økonomien. Miljø eller ikke, strømpebukser blir regnet som forbruksvare og deretter søppel. Anonymkode: 7d223...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dra på et større Hotell der de fleste går i skjørt og tell opp hvor mange som blir kastet der i uka? Ellers tror jeg flesteparten av de som har god økonomi forbruker mange flere par en oss som må tenke på økonomien. Miljø eller ikke, strømpebukser blir regnet som forbruksvare og deretter søppel. Anonymkode: 7d223...c39 Ja, de varer ikke evig, men er jo greit å redusere mengden som går i søpla? Samt redusere forbruket i kroner. Jeg har Wolford-strømpebukser som sikkert har holdt i 5-6 år... Anonymkode: ff491...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Etter at jeg gikk over til Oroblu har jeg sluttet med å måtte kaste. Anonymkode: 381ee...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Etter at jeg gikk over til Oroblu har jeg sluttet med å måtte kaste. Anonymkode: 381ee...297 Evigvarende, fantastisk! Anonymkode: 7d223...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 11.23): Dra på et større Hotell der de fleste går i skjørt og tell opp hvor mange som blir kastet der i uka? Ellers tror jeg flesteparten av de som har god økonomi forbruker mange flere par en oss som må tenke på økonomien. Miljø eller ikke, strømpebukser blir regnet som forbruksvare og deretter søppel. Anonymkode: 7d223...c39 Og dette er wolford strømper? Jeg sliter ut sko raskere enn jeg sliter ut strømper. Bruker strømpebukser 6-7 dager i uken bortsett fra 2-3 måneder som sommeren. både for miljø og egen økonomi… kjøp strømper som ikke rakner. Litt dyre der og da, men en sparer masse i lengen. Anonymkode: 0d818...94f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Evigvarende, fantastisk! Anonymkode: 7d223...c39 Det er nok litt tidlig og si? står jo ingenting om de er 1, 5 eller 20 år siden hun byttet merke heller. Jeg måtte kaste en wolfordstrømpe for 10- 12 år siden, rydder i kjelleren og den hang seg opp i en spiker og ble ødelagt. Sånt kan skje. Tror ingen strømpebukser varer evig, men hva gjør det? Anonymkode: 0d818...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Og dette er wolford strømper? Jeg sliter ut sko raskere enn jeg sliter ut strømper. Bruker strømpebukser 6-7 dager i uken bortsett fra 2-3 måneder som sommeren. både for miljø og egen økonomi… kjøp strømper som ikke rakner. Litt dyre der og da, men en sparer masse i lengen. Anonymkode: 0d818...94f Wolford blir slitt og får "bruks-spor de også etter å ha blitt dratt på/av morgen og kveld + et antall dobesøk etter et titalls dager. "Streker" i stoffet og tynnslitte der belastningen er størst. Da blir de ikke brukt til pent lenger. Anonymkode: 7d223...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar Jacuzzi skrev (På 18.1.2025 den 21.39): Jeg bruker Falke sine. Litt dyre, men veldig slitesterke. https://www.zalando.no/falke-tights-sun-fa181f03x-o12.html LeneXCII skrev (På 19.1.2025 den 12.55): Strømper/strømpebukser er jo litt forbruksmateriell, jeg bruker nesten daglig så det er definitivt en utgift.. Jeg er veldig nøye med at de er pene så det blir jevnlig utskifting, det er bare noe man må regne med. Jepp, Falke sine er både pene og hoder seg godt! Siden dere begge bruker Falke, er de fine på tørrelsen? Tenker da på om det er lurt å gå opp en størrelse eller er de passende med noe dere bruker av noe annet? Om jeg forklarte meg godt nok nå☺️ Har selv brukt mye Wolford. Anonymkode: 8d8e5...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar Jeg sier også Wolford. Den jeg bruker koster ca 500 kroner, men hadde den i omtrent et år før den blir slitt og stygg. Kjøpte ny før jul og brukt den masse til alle selskaper i jula. Sitter så godt og er lett å ta på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar Stabbursmusa skrev (3 timer siden): Jeg sier også Wolford. Den jeg bruker koster ca 500 kroner, men hadde den i omtrent et år før den blir slitt og stygg. Kjøpte ny før jul og brukt den masse til alle selskaper i jula. Sitter så godt og er lett å ta på. Ja, de er veldig holdbare 🙌 Og da sparer man mye penger i det lange løp (og bra for miljøet). Den jeg har på i dag tror jeg at jeg kjøpte for sikkert 5 år siden... Anonymkode: ff491...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Stabbursmusa skrev (3 timer siden): Jeg sier også Wolford. Den jeg bruker koster ca 500 kroner, men hadde den i omtrent et år før den blir slitt og stygg. Kjøpte ny før jul og brukt den masse til alle selskaper i jula. Sitter så godt og er lett å ta på. Er ikke til å komme bort i fra at man fort kan være uheldig å komme bort i skarpe ting, (sånn som vimsete meg) og da ryker Wolford også, derfor vil jeg ikke risikere 500kr på ei strømpebukse. Anonymkode: 7d223...c39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå