AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg blir hysterisk av smerte og generelle symptomer i kroppen. Alt fra kvalme til hodepine. Jeg er ikke redd for å være syk eller det å dø, men jeg er livredd for symptomene. Som nå har jeg vært kvalm i et døgn og er lettere hysterisk. Jeg sliter med refluks, så kvalme er noe jeg har altfor ofte. Angsten forverrer jo bare alt. Noen som har de samme utfordringene? Hva kan hjelpe? Jeg prøver å akseptere disse plagene, men det er lettere sagt en gjort. Anonymkode: 25d03...d69
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Det er flere ting som påvirker stress i kroppen, alt fra næringsstoffer som mangler til arvelige faktorer. Både kvalme og reflux, og forsåvidt fordøyelsesproblemer generelt, er veldig vanlig ved angst. Å fokusere på pust og gjøre pusteøvelser gjennom deler av dagen, er kjempeviktig. Ikke bare når du kjenner på symptomer, men også som forebyggende. Flere næringsstoffer er veldig viktig for fordøyelse og stress også. Magnesium, b12, kalium, glutamin, for å nevne noe. Magnesium har vært bra for min reflux og kvalme. Anonymkode: 3bc7d...930
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Bruker du smertestillende for hodepinen? Spør legen din om du kan få noe kvalmestillende. Når du vet at du kan stoppe kvalmen vil det gjøre deg roligere og så kommer du kanskje inn i et bedre mønster. Vet du hvorfor du er redd for å være kvalm eller ha hodepine? Kanskje det er noe som ligger og lurer i bakgrunnen her som du kunne hatt nytte av å rydde opp i? Anonymkode: ace50...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå