AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Liker dere damer finger i rumpa, samtidig dere mottar oral? Forklar gjerne hvorfor dere liker det og om det er måter å gjøre det på som fører til mer stimuli og nytelse 😇 Anonymkode: 953df...2c8
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Egentlig ikke. Men bruker ofte en buttplug når jeg onanerer eller har sex med vennen min. Liker best å bli slikket i rumpa da. Anonymkode: 76601...946 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Nei. Det gir meg ikke noe. Ikke noe å stimulere der hos meg. Anonymkode: 24180...b3a 1 5
Phitta Phjong Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Absolutt. La gjerne tunga også gli bak der også. 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar Irak skrev (7 minutter siden): Det har jeg aldri prøvd så det vet jeg ikke 🤷 Hvorfor ikke? Anonymkode: 057ad...dc5
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Skrevet 18. januar Nei i grunn ikke. Men lot min eks gjøre det fordi han likte det. Men meg gir det ingenting. Anonymkode: b946f...762 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Skrevet 18. januar Ja, liker det. Slikking også. Anonymkode: c522c...7de 4
Irak Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 057ad...dc5 Aldri fått det spørsmålet, og jeg har ikke spurt. Ikke har jeg turt heller. Så har det ikke være relevant siden de jeg har vært sammen med utførte nesten ikke oralsex...Føler ikke jeg kan kalle det i den grad jeg tenker at det er. Synes ikke noen få minutter kvalifiserer til det. Har kun opplevd orgasme ved oralsex en gang i mitt liv...Så ja... Endret 18. januar av Irak 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Skrevet 18. januar Nei. Gir meg ingenting. Analsex generelt er dødskjedelig for meg, så vi dropper det. Anonymkode: aa5f5...357 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Skrevet 18. januar Kan like det sammen med vaginal penetrering, men ikke så fan under oralsex. Fint som oppvarming før analsex ☺️ Anonymkode: c1155...57b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Skrevet 18. januar Ja, kan bli kjempekåt av det og virkelig komme om noen vet hva de gjør. Tror det er mye uoppdaget nytelse for mange kvinner der. Anonymkode: 0c4a8...d30 1 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar Nei, det er bare ubehagelig. Anonymkode: fd308...720 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar Bli tatt i doggy med tommel i rumpa er digg, da kan det fort ende med kukken inn der også... Ved oralt vil jeg ha finger i musa... Anonymkode: acc9d...175 2
Stor pike Skrevet 18. januar #17 Skrevet 18. januar Kjenner ikke noe behov for rompelek i det hele tatt, for å være ærlig. 3 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Skrevet 18. januar For meg er ikke anal en seksuell greie. Klarer ikke å unngå å tenke på om kanskje noe følger med ut igjen 💩 Anonymkode: 3aefc...1bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Skrevet 18. januar Ikke prøvd, men liker kuk der 😍 Anonymkode: 3d433...5c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Skrevet 18. januar Nei. Aldri prøvd og ikke lyst. Høres ekkelt ut. Anonymkode: 41189...05e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå