AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Finner ingen i min størrelse på butikker typ cubus, synest også på nett er det utrolig dårlig utvalg... Har dere noen "sider" som dere vil dele med meg... Anonymkode: 3083f...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Handler mest hos lokale undertøybutikker som ikke er tilknyttet noen kjede. Eventuelt på nett hos Timarco eller Underverker. Hvis jeg vet akkurat hvilken BH-modell jeg skal ha, og ikke trenger å returnere, er også Brastop et godt alternativ. Change har jo også store cup-størrelser. Jeg er selv ikke så fornøyd med dem, men ser at det er ganske mange her på forumet som liker dem. Kjedebutikker som Lindex, Cubus, H&M og Kappahl kan jeg bare glemme. De har ikke noen BHer som passer for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Change er min go-to. Anonymkode: e2a20...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Den lokale undertøysbutikken, her jeg bor nå er det change, og må be om hjelp for å finne riktig størrelse på lager, for de har ikke de hengende ute. Anonymkode: 7b583...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Du kan forsøke Atelier Alexandra i Lillesand. Tidligere sydde hun også etter mål. Eller Veslas i Grimstad Anonymkode: c2038...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Change er min go-to. Anonymkode: e2a20...d84 Samme her. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan forsøke Atelier Alexandra i Lillesand. Tidligere sydde hun også etter mål. Eller Veslas i Grimstad Anonymkode: c2038...6a5 Veldig enig! 👍 Har god erfaring med begge to, særlig Veslas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Change her også. Godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #9 Del Skrevet 15 minutter siden Jeg kan ikke bruke change, får ikke støtte og løft jeg ønsker i 70H. Er fornøyd med BHer fra Panache og Elodie. Oppdaget Bravissimo på en London-tur og oppdaget de merkene der. Nå kjøper jeg de via timarco. Liker at BHer fra de merkene samler og løfter, mange skviser liksom puppene mer ned og ut (change, Freya, Cleo) Anonymkode: b5527...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #10 Del Skrevet 7 minutter siden 75G fra Lindex, men det er gjerne ikke stort nok til deg? Anonymkode: 3adde...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå