Gå til innhold

Om små bar-områder assosiert med instituter på universitet

litro

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om "sosialt"  arrangement på veldig små bar-områder, assosiert med instiutter på universitet, som er stadig vekk er overbefolket med 3 x maksimal antall personer en egentlig kan ha?

Jeg har noe erfaring med det; men problemet er at selv om det er mye bra PR om det, så drar størrelse og antall personer ned hele poenget med barens eksistens. Realiteten blir ofte at enhver annen bar eller pub er bedre, selv en kjedelig plass med kritt tavle og kontant betaling er bedre. Morsomme blir også alle de vekterens en må ha, som en enkelte ganger glemmer, som er klemstret fast i en plass med veldig mye støy og lite privat liv. 

En jeg vet om hengte seg opp i dette, og kan ha sagt:

"Party for an hour, but you remain single" - for hva kan en liksom oppnå når en står fast klemstret med masse random folk, med noen tilfeldige vekteret klemstret fast et tilfeldig sted inni der.

Lurer på hva deres tanker er omkring overbefolkete fester, på små-bar tilknyttet ett instutt, i universitets miljøet.

Endret av litro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ser ikke noe forskjell på om det er tilknyttet ett institutt eller ikke? Hva har det med saken å gjøre?

Er det for mye folk så er det brudd på brannforskriftene, uansett om det er tilknyttet ett institutt eller ikke...

Anonymkode: 53bc7...664

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sjelden hatt mer moro enn jeg hadde på Bergkjelleren på Moholt da jeg studerte ved NTNU. 🤩⚒️

Anonymkode: b9a2d...234

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You do you! Om du ikkje likar deg på bar - så blir heime eller finn på noko anna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...