AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar I tidligere år mener jeg å, på starten av året, ha mottatt melding (sms fra Skatteetaten) om at arbeidsgiveren min har hentet skattekortet. I år har jeg ennå ikke mottatt en slik melding, og nå er årets første lønnskjøring rett rundt hjørnet. Er det slutt på at Skatteetaten sender ut slike meldinger? Anonymkode: 62e7f...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Tror ikke de sender ut melding lenger. Logg deg inn på skatteetaten så ser du selv om arbeidsgiver har hentet kortet. Anonymkode: 03fb6...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Jeg har aldri fått noe slik melding at arbeidsgiver har hentet skattekortet. Ikke som jeg klarer å huske nei. Anonymkode: 044ea...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Aldri fått sms, men har fått e-post. Anonymkode: e89cb...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Logget inn hos futen nå. Ser at arb.giver hentet kortet i går. Men det står også, sitat: "Når en arbeidsgiver henter skattekortet ditt, vil du få beskjed på sms eller e-post." Og den beskjeden har jeg altså ikke fått. Anonymkode: 62e7f...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Har ikke fått sånn melding, og kan ikke huske om jeg har fått det tidligere. Men skattekortet er i hvert fall hentet. Anonymkode: 4b4d3...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå