AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Da ligger jeg lenge og rister/beveger beine. Det er jo noe jeg styrer, men det gir en slags ro. Det samme gjør jeg ofte når jeg bare sitter på en stol eller sofa. Har det sammenheng med adhd? Er under utredning. Anonymkode: cde86...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Du har noe som heter rastløse bein, som er en tilstand veldig mange har, uavhengig av andre diagnoser. Anonymkode: 6aa0b...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har noe som heter rastløse bein, som er en tilstand veldig mange har, uavhengig av andre diagnoser. Anonymkode: 6aa0b...787 Trekker tilbake denne med en gang, ser nå at du sikkert mener viljestyrt risting av beina, uten at det forleligger noe fysisk ubehag i forkant. Det kan ha sammenheng med blant annet ADHD, men også angst. Det kan også være bare en uvane. Anonymkode: 6aa0b...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det er viljestyrt så kan det godt være pga ADHD. Men det kan også være at kroppen trenger med b12 og magnesium. Anonymkode: b96da...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Trenger ikke nødvendigvis være pga adhd. Anonymkode: 6d5fb...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå