AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Heia, hadde samtale med dr dropin digitalt og de skulle sende henvisning til sykehus. Får ikke noe opp i helsenorge om at det er sendt? noen med erfaring eller vet om det kommer inn etter den er mottatt? Anonymkode: 057b3...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Trodde ikke det dukket opp der, men at du vil få innkalling fra sykehuset når de setter opp time til deg. Anonymkode: 5f9fe...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Tipper ikke det kommer i helsenorge egentlig, tror ikke private bruker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tipper ikke det kommer i helsenorge egentlig, tror ikke private bruker det Det er vel eventuelt sånn at det offentlige som bruker helsenorge importerer det dokumentet inn i journalen? I alle fall sånn det er her jeg bor, med henvisninger fra feks. legevakt eller fastlege til offentlig sykehus. Men hvis de har henvist privat så vil det jo ikke vises. Anonymkode: 98800...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Fastlegen kan sende henvisninger digitalt til sykehus, men mener private ikke kan det. Da må henvisningen scannes inn og dette går tregt. Anonymkode: d3251...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel eventuelt sånn at det offentlige som bruker helsenorge importerer det dokumentet inn i journalen? I alle fall sånn det er her jeg bor, med henvisninger fra feks. legevakt eller fastlege til offentlig sykehus. Men hvis de har henvist privat så vil det jo ikke vises. Anonymkode: 98800...c64 Jeg er litt usikker. Hos meg kommer alle sykehusbrev inn. Og fastlegetimer. Men jeg følges også hos to avtalespesialister, utenom sykehus, og ingen av timene og brevene derfra kommer inn. Og aldri om jef er på Volvat eller noe f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Heia, hadde samtale med dr dropin digitalt og de skulle sende henvisning til sykehus. Får ikke noe opp i helsenorge om at det er sendt? noen med erfaring eller vet om det kommer inn etter den er mottatt? Anonymkode: 057b3...06d Bare dr. dropin kan svare på hvordan deres datasystemer samhandler med sykehusets system der du hører til. Du oppgir jo ikke hvilken helseregion dette gjelder heller, så ring dr Dropin om du vil ha svar på spørsmålet. Anonymkode: 2aff0...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare dr. dropin kan svare på hvordan deres datasystemer samhandler med sykehusets system der du hører til. Du oppgir jo ikke hvilken helseregion dette gjelder heller, så ring dr Dropin om du vil ha svar på spørsmålet. Anonymkode: 2aff0...6c3 Enig i dette. jeg har privat fastlege (ikke del av kjede) når han henviser meg til sykehus kommer henvisningen opp i helsenorge. Anonymkode: 73b5f...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå