distrea Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar (endret) Jeg har lenge lurt på dette. Følger enkelte influensere som har lite respons på bildene reels de legger ut. Men så stiller de spørsmål på story - 'bli litt bedre kjent, still meg spørsmål' 'hva lurer du på?' Og da renner det inn med spørsmål (som jeg føler er spørsmål influenseren selv gjerne vil svare på) -Hvor er genseren din fra? Hvilke hudpleierutiner har du? Og da får influenseren sjanse til å legge annonselinker i hytt og pine! Er det bare meg?? Eller er det andre også som lurer på om disse influenserne stiller selv disse spørsmålene for å kunne reklamere for annonsene sine?🙈😅 Det samme gjelder hvis de har fått kritikk for noe, da renner det inn med kommentarer hvor flotte meninger de har, hvor reflekterte de er, og bare skryt skryt🙈Syns bare det er så kleint!😅 Unnskyld, men jeg mistenker at alle de kjekke følgerene deres som svarer på chat'en deres 'anonymt' er skrevet av dem selv🤭 Bare meg som tenker dette?? Endret 18. januar av distrea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Mange gjør nok det, ja. Spesielt sånne «hvor er xxx fra?» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Garantert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå