AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes det er så vanskelig å selge på finn, jeg føler at tingene mine ikke er verdt prisen sin eller at folk kommer til å klage og bli sint fordi tingene ikke er som de trodde selv om jeg legger ut masse bilder og lav pris. Det hindrer meg i å legge ut noe som helst lenger, flere som har det sånn? Anonymkode: 49d2a...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja, etter at "fiks ferdig" begynte og folk kan legge igjen tilbakemelding uten å kommunisere i det hele tatt. Er redd for at folk skal finne på å gi lavere karakter på grunn av slitasje jeg har opplyst klart og tydelig om i annonsen, for eksempel. Anonymkode: 35ee9...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hva med å bruke Tise ? Anonymkode: 0e8d2...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Er ikke redd for det. Selger jeg småting refunderer jeg bare pengene skulle det være noe (selger bare i stedet for å kaste), er det større ting dokumenterer jeg skade og slitasje tydelig både i bilder og tekst. Gjerne med en stor OBS: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Bruker aldri Fiks Ferdig, så nei. Er ikke redd for det. Du MÅ ikke fortelle Finn.no hvem du solgte tingene dine til. Anonymkode: f5e3d...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg selger og kjøper mye på Finn og Tise. Av 130 vurderinger, er det kun 1 som har gitt meg dårlig rating. Som jeg syns var uforskyldt fordi jeg var helt ærlig om produktet hadde mangler i annonsen. Men som regel er folk fornøyd og hyggelig. Mitt tips er å være så ærlig som mulig. Fortell om feil etc, legg det inn som «godt brukt» hvis det faktisk er det osv. Legg ut gode og flere bilder. Anonymkode: 21161...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #7 Del Skrevet 42 minutter siden Jeg skjønner hva du tenker, jeg var også redd det skulle bli masse styr selv om jeg vet det jeg selger er bra og som beskrevet. Jeg har solgt masse på Finn og Tise det siste året og 98% har vært hyggelige og greie folk. Har fått én elendig rating som jeg syntes var helt ufortjent og to halvgode (også helt underlige, den ene uten noen kommentar). Jeg tar mange (gode) bilder og skriver ærlig om mangler og det som eventuelt kan oppfattes som mangler. Skriver alle mål der dette er aktuelt. Anonymkode: 4883d...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #8 Del Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er så vanskelig å selge på finn, jeg føler at tingene mine ikke er verdt prisen sin eller at folk kommer til å klage og bli sint fordi tingene ikke er som de trodde selv om jeg legger ut masse bilder og lav pris. Det hindrer meg i å legge ut noe som helst lenger, flere som har det sånn? Anonymkode: 49d2a...89c Er du ærlig både med bilder og med teksten som beskriver varene så har ikke folk noe å klage på. Å yte service til kjøper er,og en del av det å selge ting. Så finn billigste frakt alternativ, pakk slik at ting ikke blir ødelagt i posten. Men å selge ting på Finn er et lotteri. Noe selges kjapt, andre ting selges ikke. Noen pruter så det holder, og folk generelt kan være ganske frekke. De er det bare å blokkere. Og du bør være forsiktig med å gi vurderinger på folk, fordi noen lar det gå sport i å sette lave score på andre i sine vurderinger. Da ødelegger du inntrykket ditt som både selger og kjøper. Anonymkode: 6a813...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 21 minutter siden #9 Del Skrevet 21 minutter siden Har solgt masse. Aldri opplevd problemer. Er ærlig i annonsen og tar en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #10 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg selger mye på finn, og passer på å ikke prise varer for høyt. Får solgt det meste ganske raskt, og av alle salg er det kun en eller to som har gitt litt lavere score. Alle andre har valgt 10, så min score er 10, så tror de fleste er hyggelige mennesker som gir 10, så lenge man selv passer på å prise varer riktig, opplyse om feil/mangler og er rask å sende varer om det er med fiks ferdig. Anonymkode: 5f751...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå