Gå til innhold

Det å eldes og alder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest bipolar
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.42):

Forskning har vist at man eldes mest i 40årene og 60årene. Antageligt noe hormonelt,overgangsalder etc.

Anonymkode: 2dfbd...6f6

Speilet mitt sier noe annet.

Det sier Welcome to Disneyworld  Litt skeivt, var ikke helt bein når jeg hang opp plakaten over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolar
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.49):

Mens de fleste jeg har snakket,inkl meg selv, med sier at fra ca 55 skjer den største endringen. 

Anonymkode: 1657f...551

Uffda. Da får jeg feste belte på konfirmasjonsdressen og bøye hodet mellom knærne. 'brace for impact'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolar
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er 40 nå (84-modell sent på året). Har fortsatt lav BMI og ikke rynker og bare et par grå hårstrå som jeg farger. Er mest redd for rynker og grått hår. Mulig jeg tar juvederm og botox etterhvert for å ikke se så gammal ut i trynet.  Jeg er kjemperedd for alderdom, redd for å sitte i en stol hele dagen med bleier, drite på seg og se inn i veggen hele dagen. Har jobbet på sykehjem i sånn 7 år 😅

Anonymkode: 0ea09...c92

BMI rynker og grå hår kan du bare glemme. betyr intet. og skulle det bety noe, så er det et pluss.

Redd for å drite i bleier? Kjøp motorsykkel, eller deit en biker. Så slipper du å tenke på bleier.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bipolar skrev (13 timer siden):

BMI rynker og grå hår kan du bare glemme. betyr intet. og skulle det bety noe, så er det et pluss.

Redd for å drite i bleier? Kjøp motorsykkel, eller deit en biker. Så slipper du å tenke på bleier.  ;)

Kan ei gammal dame på 85 forebygge bleiebruk ved hjelp av å sitte på en motorsykkel? Hørte jeg riktig? 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 7.40):

Jeg er 40 nå (84-modell sent på året). Har fortsatt lav BMI og ikke rynker og bare et par grå hårstrå som jeg farger. Er mest redd for rynker og grått hår. Mulig jeg tar juvederm og botox etterhvert for å ikke se så gammal ut i trynet.  Jeg er kjemperedd for alderdom, redd for å sitte i en stol hele dagen med bleier, drite på seg og se inn i veggen hele dagen. Har jobbet på sykehjem i sånn 7 år 😅

Er ikke rynkene som gjør at man ser eldre ut 😊 Men at ansiktet siger - DET får deg til å se eldre ut.

Anonymkode: 14ef7...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er ikke rynkene som gjør at man ser eldre ut 😊 Men at ansiktet siger - DET får deg til å se eldre ut.

Anonymkode: 14ef7...5bd

Siger ned og at noen får skjegg i tillegg kanskje? Takk for at vi har Aleris og Volvat og kirurger i detta landet 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er i midten av 40 årene og ser at jeg har eldet masse de siste 2-3 årene.  Jeg for min del tror det skyldes at jeg i dette tidsrommet har hatt mye motgang i livet.

Anonymkode: 4b6f9...ad6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...