AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Hvorfor eldes man så mye mellom 30 og 40 år? Ser det på hele kroppen min. Anonymkode: be16a...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Mellom 30-40. Ha ha ha, bare vent til du blir 50-55 og over der. Da skal du få se på endring. Anonymkode: 64574...e8d 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Uff ja, kan si meg enig med hun over meg her. 🙁 Anonymkode: c901f...f34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Vil påstå den største endringen skjer mellom 0-2 år. Vær glad du blir eldre. Alternativet er ikke ønskelig for de fleste. Anonymkode: f2fd5...eea 1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Jeg merker det kraftig når jeg rundet 40 år. Nå i etterkant skjønner jeg at det var da jeg startet på overgangsalderen og østrogenproduksjonen begynte å droppe😬 Østrogenet påvirker hele kroppen, og spesielt huden🙈 Anonymkode: c8fd5...3fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Man eldes ikke mer da enn mellom andre aldre. 0-10 er stor forskjell. 10-20 og 20-30 likeså Anonymkode: dfb86...f12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Forskning har vist at man eldes mest i 40årene og 60årene. Antageligt noe hormonelt,overgangsalder etc. Anonymkode: 2dfbd...6f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forskning har vist at man eldes mest i 40årene og 60årene. Antageligt noe hormonelt,overgangsalder etc. Anonymkode: 2dfbd...6f6 Mens de fleste jeg har snakket,inkl meg selv, med sier at fra ca 55 skjer den største endringen. Anonymkode: 1657f...551 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar Kjenner meg ikke igjen, merket så og si null forskjell i tjue - og tredveårene (bortsett fra graviditet et par ganger), heller mer fra ca midten av førtiårene, ikke så mye kroppen, litt, men mest noen linjer i ansiktet. Tror det er mer vanlig? Men nok individuelt også. Anonymkode: 8b6c3...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar Jeg er midt i 30-årene og har fått litt linjer og smilerynker, ja. Syns det har skjedd ganske mye på få år. Kroppen er derimot i tipp-topp form, så den merker jeg ingen forskjell på. Anonymkode: b49ce...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor eldes man så mye mellom 30 og 40 år? Ser det på hele kroppen min. Anonymkode: be16a...4cc Hva er det som du ser? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Det legger jeg ikke merke til. Eldes ikke mer i 30-40 årene enn andre år. Er 35 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Jeg er 40 nå (84-modell sent på året). Har fortsatt lav BMI og ikke rynker og bare et par grå hårstrå som jeg farger. Er mest redd for rynker og grått hår. Mulig jeg tar juvederm og botox etterhvert for å ikke se så gammal ut i trynet. Jeg er kjemperedd for alderdom, redd for å sitte i en stol hele dagen med bleier, drite på seg og se inn i veggen hele dagen. Har jobbet på sykehjem i sånn 7 år 😅 Anonymkode: 0ea09...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kjemperedd for alderdom, redd for å sitte i en stol hele dagen med bleier, drite på seg og se inn i veggen hele dagen. Har jobbet på sykehjem i sånn 7 år 😅 Anonymkode: 0ea09...c92 Jeg skal innrømme at jeg selv ikke ser frem til dette med sykehjem 🙈 det er noe som gjør meg veldig ukomfortable.. med å kjenne at kroppen skal svikte så mye.. men du har ikke fått rynker ennå? Det er så chill. Jeg har selv begynt å få linjene mellom øyebrynene 😅 syns ikke det ser noe pent ut på meg, men tror jeg ser dem bedre enn andre 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Blått skrev (6 timer siden): Jeg skal innrømme at jeg selv ikke ser frem til dette med sykehjem 🙈 det er noe som gjør meg veldig ukomfortable.. med å kjenne at kroppen skal svikte så mye.. men du har ikke fått rynker ennå? Det er så chill. Jeg har selv begynt å få linjene mellom øyebrynene 😅 syns ikke det ser noe pent ut på meg, men tror jeg ser dem bedre enn andre 😝 Det kommer nok, ingen ser unge ut for alltid 😅 Linje mellom øyebryn er ikke det værste å ha. Vi får «holde oss unge» på de områdene der vi gidder/ kan 😀 Anonymkode: 0ea09...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 40 nå (84-modell sent på året). Har fortsatt lav BMI og ikke rynker og bare et par grå hårstrå som jeg farger. Er mest redd for rynker og grått hår. Mulig jeg tar juvederm og botox etterhvert for å ikke se så gammal ut i trynet. Jeg er kjemperedd for alderdom, redd for å sitte i en stol hele dagen med bleier, drite på seg og se inn i veggen hele dagen. Har jobbet på sykehjem i sånn 7 år 😅 Anonymkode: 0ea09...c92 Hvis du er kjemperedd for å sitte i en stol hele dagene på et sykehjem, så bør du investere i egen fremtid først og fremst med livsstil, sunt kosthold, nok trening til å opprettholde styrke, kondisjon og balanse, og ha et godt nettverk. Jeg synes forøvrig du har et trist syn på de du jobber for... Anonymkode: f06a4...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar Jeg synes at jeg ble mye eldre mellom 40-50, sammenlignet med 30-40. Nå har jeg veldig fin hud, og ser absolutt ikke 50 ut, sånn hudmessig, men jeg har så klart fått grå hår. Anonymkode: 292d8...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar Jeg er 37 men mine naboer trodde jeg var mer i retningen av 27:P Lurer på om det er fordi jeg ikke har barn? Det kan jo være ganske belastende. Har også et rundt ansikt jeg alltid har hatet men som jeg også tror bidrar. Ikke fått grå hår enda, bank i bordet Jeg leste en eller anna plass at det er 30 åra som liksom er siste sjanse for å legge om livsstil om den ikke er god, for om 10år, det er da det begynner å vises, og kjennes, om en har tatt vare på seg selv med kosthold og aktivitet eller ikke. Men jeg vet ikke om det stemmer. Anonymkode: f2d44...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #19 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 9.13): Hvorfor eldes man så mye mellom 30 og 40 år? Ser det på hele kroppen min. Anonymkode: be16a...4cc for mye øl og løping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #20 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.28): Vil påstå den største endringen skjer mellom 0-2 år. Vær glad du blir eldre. Alternativet er ikke ønskelig for de fleste. Anonymkode: f2fd5...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå