Gjest husmora Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Jeg liker ikke den trusekanten som vises på baken, men vil heller ikke gå med stringtruse -det blir så ubehagelig i lengden, bl.a fordi jeg driver med hester, og det er ekkelt å ri med trusa langt inni *rattata* :blunke: Men...hva er alternativet? jenteboksere? nå har jeg tråla Lindex, Kapp Ahl og Cubus (bor i en liten by, så utvalget er ikke stort her...) og jeg fant ikke noe bra undertøy :cry: Ingen jenteboksere var å oppdrive, og jeg fant et par mer hotpantslignende saker, men de var fæle og ikke i min størrelse. Er det noen plasser på nettet jeg kan bestille fra? (bruker str 40/42 i vanlige truser) Klem fra Husmora, med trusekant
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Her burde du nok finne noe; http://www.butikksiden.no/Undertoy.htm Ellers kan du handle fra mitt favorittmerke Victorias Secret, de har en flott nettbutikk og det er enkelt og betale med VISA. Gå til; http://www.victoriassecret.com/ Milla
Gjest Husmora Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Nei DET kan jeg ikke, sitte på de ekle sømmene i ridebuksa, auau Takk for linkene, jeg får vel lete videre. Hva syns dere om de trusene som f.eks H&M har (hotpants, hipsters)? blir det kant av dem? (tror jeg skal prøve å bestille)
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Man må lide for skjønnheten, vet du. Du får prøve deg frem. Lykke til da.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 Hva med hotpants? De ligner jo boksere, men er laget for damer.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #7 Skrevet 19. november 2002 Hotpants er tingen! Eller er det boksere jeg har? hva er egentlig forskjellen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå