AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vi er et par hvor kjæresten har veldig lyst til å bruke strapon på meg. Hun har mest lyst, jeg er mer nysgjerrig. Hun sier det og vil gi meg heavy orgasmer. Har jo lest om det og ser ulike erfaringer. Føler spenning rundt å prøve, men kjenner på usikkerheten. Er det vondt og ubehagelig, må det vare lenge før jeg eventuelt får orgasme? Har faktisk ikke hatt noe der inne bak, uten om fingre for å gi en boost, men kun rett før orgasmen. Men det føles og litt rart å ha noe inne meg og det grøsser litt med tanken på strapon. Hvilke erfaringer har dere som har brukt strapon på han/hen? Håper på seriøse svar. Anonymkode: b0dff...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Har ikke prøvd strapon enda, men endel erfaring med andre leker. Dersom du ikke har prøvd noe mer enn en finger før bør du gå veldig rolig frem. Begynn gjerne med liten buttplug eller tilsvarende først. Om du ikke er komfortabel med det, så bør du heller ikke gå videre. Er du usikker eller stresset så går det ofte ikke så bra. Og husk for all del glidemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden rummyking skrev (6 minutter siden): Har ikke prøvd strapon enda, men endel erfaring med andre leker. Dersom du ikke har prøvd noe mer enn en finger før bør du gå veldig rolig frem. Begynn gjerne med liten buttplug eller tilsvarende først. Om du ikke er komfortabel med det, så bør du heller ikke gå videre. Er du usikker eller stresset så går det ofte ikke så bra. Og husk for all del glidemiddel. Takk for svar og råd. Hvilke erfaringer og opplevelser har du av leketøy analt? Er det snakk om buttplug og dildo? Blir det som kjæresten lover, mer heavy orgasmer av det og er den generelle nytelsen også bedre før orgasmen? Tar det for deg, sef er det individuelt, men tar det lang tid før orgasmen kommer? Er litt engstelig det skal vare i det uendelige før det går for meg. Gjelder hvis det er ubehagelig, men ikke direkte vondt. Anonymkode: b0dff...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Takk for svar og råd. Hvilke erfaringer og opplevelser har du av leketøy analt? Er det snakk om buttplug og dildo? Blir det som kjæresten lover, mer heavy orgasmer av det og er den generelle nytelsen også bedre før orgasmen? Tar det for deg, sef er det individuelt, men tar det lang tid før orgasmen kommer? Er litt engstelig det skal vare i det uendelige før det går for meg. Gjelder hvis det er ubehagelig, men ikke direkte vondt. Anonymkode: b0dff...96b Bruker både buttplug og dildo innimellom. For meg blir det en dypere orgasme. Men det er jo individuelt. Tar så lang tid som jeg selv ønsker😅 Den eneste måten å finne det ut på er å prøve selv. Det er ikke for alle, men det vet en ikke før en har prøvd. Så er det heller ikke alle som kan få orgasme av bare penetreringen. Må gjerne ha noe annen stimuli samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Enkelte har veldig store forventninger til hva anal stimuli kan gi, uten at det er noe garanti for det. Jeg kan like å bli tatt med strap on, en sjelden gang, og det føles som en sensuell massasje. Det er også godt å kjenne kroppen hennes på andre måter enn vanlig, men jeg er ikke i nærheten av orgasme, av bare penetrering. Jeg er generelt en tungpult mann, så effekten er sikkert større hos dem som kommer lett, i utgangspunktet. Anonymkode: e8628...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun sier det og vil gi meg heavy orgasmer. Er det vondt og ubehagelig, Anonymkode: b0dff...96b Nei. Det trenger ikke gi «heavy orgasmer». Jeg får ikke orgasme i det hele tatt av prostatastimulering. Jeg får kun ubehag. Dette er like individuelt som alt annet og du må nesten prøve selv for å vurdere. Anonymkode: 46f1b...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå