AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Har lenge lurt på om det er noe jeg kan bruke for å slippe å gå ut av soveposen for å tisse når jeg sover i snøhule, hengekøye, osv. Fant nå tissetrakt for kvinner på apoteket. Noen som har prøvd det? Funker det liggende og med tuten ned i en flaske? Anonymkode: c0be8...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Dette hadde ikke jeg turt. Du bør øve mye hjemme først i så fall. Du risikerer å sikte feil, eller legge trakten feil, og du får en våt sovepose. Soveposer er noe herk å vaske også. Hørt folk liker de traktene da, men utenom sovepose da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Har veldig liten tro på at dette skal fungere for en dame liggende i sovepose. Jeg kjøpte en pstyle tissetrakt for noen år siden (den er i hvertfall helt uaktuell i liggende stilling), og det føltes bare ekstremt feil å stå og tisse som en mann, så jeg har aldri klart å bruke den ordentlig 🙈 Mulig de bruker det på overnatting i hengekøye over et stup på 71 grader nord liksom, men ser for meg at det er så stor fare for søl selv med en annen, mer omsluttende modell, at det ikke er tilrådelig annet enn ved absolutt nødstilfelle..... Anonymkode: 5f6a9...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Jeg kan ikke se hvordan en sånn skal fungere liggende, men sittende på knær eller stående så fungerer det greit. Det fungerer nok best om man bruker trakten ned til en flaske eller noe sånt. Jeg har forsøkt en for å kunne tisse stående når vi er på tur, men om man skal la det renne ned på bakken så er tuten for kort og buksa må liksom helt av og da er jo vitsen borte. Anonymkode: 538ab...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Ville heller brukt bleie. Du kan ha Tena Pants liggende inni soveposen og dra den på inni posen. Høres kanskje ekkelt ut, men husk at er du hydrert så er det nesten bare vann som kommer ut og det lukter ikke. Dette kan du ev teste hjemme først. Om morgenen ruller du den sammen og tar den inni en plastpose og knyter igjen. Enkelt og greit. Anonymkode: 2e220...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Tyngdekraften gjør at det dessverre ikke er mulig nei. Trakt fungerer hvis du står/står på huk/kne. Anonymkode: 3e451...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå