AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Så jeg slanker meg og teller kalorier. Prøver med periodisk faste som var krevende for meg i starten, men har landet mer i rutinene etter hvert. Men i dag på jobb så følte jeg plutselig på en ekstrem sultfølelse kl. 10 på formiddagen. Det føltes så fysisk at jeg var sikker på at det eneste som ville få meg i vater var å spise noe. Ingenting var tilgjengelig! Vanligvis pleier vi å ha snacks stående rundt omkring, men i dag fant jeg ingenting. Og var nødt til å løpe til møte. Det som skjedde ila møtet at jeg glemte helt av at jeg var sulten, og jeg ble i løpet av møtet mindre sulten til lunsj, ikke mer. Det var ikke akutt fysisk sult selv om det føltes sånn. Faktisk når jeg ble tvungen til å komme meg over sult-impulsen så følte jeg meg mer regulert. Dette skal jeg ta med meg videre. Bare en personlig erfaring. Har lest litt her inne om at "sult er ikke farlig", men hos meg har sult føltes altoppslukende og vanskelig å håndtere noen ganger. Første gangen jeg virkelig har følt på at ekstrem sultfølelse går over, kan forsvinne rett og slett. Nå ble jeg jo tvunget til det, men neste gang skal tørre å stå i det. Anonymkode: 20d09...76d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Så kult at du opplevde det! Jeg opplever det samme når det gjelder å spise kveldsmat. Hvis jeg spiser på kvelden blir jeg bestandig sulten på morgenen. Hvis jeg dropper kveldsmat kan jeg vente nærmere lunsj med å spise. Anonymkode: a68ce...96b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så kult at du opplevde det! Jeg opplever det samme når det gjelder å spise kveldsmat. Hvis jeg spiser på kvelden blir jeg bestandig sulten på morgenen. Hvis jeg dropper kveldsmat kan jeg vente nærmere lunsj med å spise. Anonymkode: a68ce...96b Det samme har jeg erfart🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå