AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Klagde på en vare jeg kjøpte gjennom Tise, fikk medhold, og får pengene tilbake for varen. Har allerede tapt porto + kjøperbeskyttelse fordi varen ikke var som beskrevet av selger... Tise opplyste ingenting om hvordan returen skal foregå? Er det selger eller jeg som kjøper som skal stå for den? Noen som har vært borti det samme og vet? Anonymkode: e576c...e7d
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Har du allerede fått pengene i retur? Jeg ville ventet til pengene var på konto, så henvendt meg til kjøper og sagt at du vil sende varen i retur, men at det da blir sendt på en slik måte at hun betaler når hun henter ut pakken? Eller så kan hun få komme opp med den løsningen, da sier du bare at hun kan vippse deg penger til returen, hvis ikke hun har en annen måte hun foretrekker. Anonymkode: 2f289...681 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du allerede fått pengene i retur? Jeg ville ventet til pengene var på konto, så henvendt meg til kjøper og sagt at du vil sende varen i retur, men at det da blir sendt på en slik måte at hun betaler når hun henter ut pakken? Eller så kan hun få komme opp med den løsningen, da sier du bare at hun kan vippse deg penger til returen, hvis ikke hun har en annen måte hun foretrekker. Anonymkode: 2f289...681 Smart! Har ikke fått pengene enda. De er visst på vei fra Tise. Anonymkode: e576c...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå