Gå til innhold

Bivirkninger av risvann?

Natu

Anbefalte innlegg

Jeg har elsket risvannet fra Nude. Men, jeg har i mange år hatt en velregulert migrene. Siste del av november og hele desember ble ødelagt av en migrene helt ute av kontroll. Jeg var på sykehus og div. og fikk spørsmål om jeg hadde begynt å bruke noen nye produkter. Og jeg hadde jo begynt å bruke risvannet. Jeg sluttet på dagen og to dager etterpå var migrenen borte. Er FULLT klar over at dette sikkert er tilfeldigheter men har andre opplevd lignende med dette risvannet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Capazitet skrev (11 minutter siden):

Er det parfyme i produktet? Det kan utløysa hovudpine for enkelte

Ja, det lukter veldig godt. Men jeg bruker flere andre parapfymerte ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du har migrene bør du ikke spraye parfyme i håret. Vil faktisk foreslå å ta bort alt som heter parfymerte produkter ellers også, det er helt klart en migrenetrigger.

Se på dette, vi vet jo ikke hva alt dette er en gang.

Ingredienser

Aqua, Hydrolyzed Rice Protein, Amodimethicone, Parfum, Trideceth-12, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetrimonium Chloride, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolysed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Citric acid, Benzoic Acid.

Anonymkode: f7f78...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du har migrene bør du ikke spraye parfyme i håret. Vil faktisk foreslå å ta bort alt som heter parfymerte produkter ellers også, det er helt klart en migrenetrigger.

Se på dette, vi vet jo ikke hva alt dette er en gang.

Ingredienser

Aqua, Hydrolyzed Rice Protein, Amodimethicone, Parfum, Trideceth-12, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetrimonium Chloride, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolysed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Citric acid, Benzoic Acid.

Anonymkode: f7f78...7c9

Hjelp, her var det mye rart. Ja som sagt har jeg sluttet å bruke det og ble mye bedre. Er forøvrig hormonell migrene jeg er plaget av. Ikke reagert på parafyme før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Natu skrev (51 minutter siden):

Jeg har elsket risvannet fra Nude. Men, jeg har i mange år hatt en velregulert migrene. Siste del av november og hele desember ble ødelagt av en migrene helt ute av kontroll. Jeg var på sykehus og div. og fikk spørsmål om jeg hadde begynt å bruke noen nye produkter. Og jeg hadde jo begynt å bruke risvannet. Jeg sluttet på dagen og to dager etterpå var migrenen borte. Er FULLT klar over at dette sikkert er tilfeldigheter men har andre opplevd lignende med dette risvannet? 

Hva gjør du med risvannet? 

Anonymkode: e7149...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brad pitt skrev (5 minutter siden):

Hypokonderi? 

Ja, antakelig er det det. Takk for hjelpa, veldig nyttig  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjør du med risvannet? 

Anonymkode: e7149...4fe

Jeg har det i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...