Natu Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har elsket risvannet fra Nude. Men, jeg har i mange år hatt en velregulert migrene. Siste del av november og hele desember ble ødelagt av en migrene helt ute av kontroll. Jeg var på sykehus og div. og fikk spørsmål om jeg hadde begynt å bruke noen nye produkter. Og jeg hadde jo begynt å bruke risvannet. Jeg sluttet på dagen og to dager etterpå var migrenen borte. Er FULLT klar over at dette sikkert er tilfeldigheter men har andre opplevd lignende med dette risvannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Er det parfyme i produktet? Det kan utløysa hovudpine for enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 5 timer siden Capazitet skrev (11 minutter siden): Er det parfyme i produktet? Det kan utløysa hovudpine for enkelte Ja, det lukter veldig godt. Men jeg bruker flere andre parapfymerte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Når du har migrene bør du ikke spraye parfyme i håret. Vil faktisk foreslå å ta bort alt som heter parfymerte produkter ellers også, det er helt klart en migrenetrigger. Se på dette, vi vet jo ikke hva alt dette er en gang. Ingredienser Aqua, Hydrolyzed Rice Protein, Amodimethicone, Parfum, Trideceth-12, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetrimonium Chloride, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolysed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Citric acid, Benzoic Acid. Anonymkode: f7f78...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du har migrene bør du ikke spraye parfyme i håret. Vil faktisk foreslå å ta bort alt som heter parfymerte produkter ellers også, det er helt klart en migrenetrigger. Se på dette, vi vet jo ikke hva alt dette er en gang. Ingredienser Aqua, Hydrolyzed Rice Protein, Amodimethicone, Parfum, Trideceth-12, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetrimonium Chloride, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolysed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Citric acid, Benzoic Acid. Anonymkode: f7f78...7c9 Hjelp, her var det mye rart. Ja som sagt har jeg sluttet å bruke det og ble mye bedre. Er forøvrig hormonell migrene jeg er plaget av. Ikke reagert på parafyme før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hypokonderi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (51 minutter siden): Jeg har elsket risvannet fra Nude. Men, jeg har i mange år hatt en velregulert migrene. Siste del av november og hele desember ble ødelagt av en migrene helt ute av kontroll. Jeg var på sykehus og div. og fikk spørsmål om jeg hadde begynt å bruke noen nye produkter. Og jeg hadde jo begynt å bruke risvannet. Jeg sluttet på dagen og to dager etterpå var migrenen borte. Er FULLT klar over at dette sikkert er tilfeldigheter men har andre opplevd lignende med dette risvannet? Hva gjør du med risvannet? Anonymkode: e7149...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 4 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 4 timer siden Brad pitt skrev (5 minutter siden): Hypokonderi? Ja, antakelig er det det. Takk for hjelpa, veldig nyttig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 4 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør du med risvannet? Anonymkode: e7149...4fe Jeg har det i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå