Gå til innhold

Date en dame som bare har barna 30%

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Red flag! Noe er galt her. I likhet med de mødrene som har ny familie, men bv har tatt ungene som mor har fra tidligere forhold. 

Anonymkode: cad31...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tenker du skal være VELDIG forsiktig med å slenge psyk-kortet bare fordi mor ikke har barna mer enn 30%. 

Jeg har to barn som etter eget ønske bor 100% hos far. Det river meg i hjertet, og utad i bygda tror nok alle at jeg ikke er skikket som forelder fordi jeg ikke har ungene i det hele tatt. Men det er mange forskjellige konstellasjoner og mange ønsker og behov som skal tilfredsstilles best mulig. Jeg har måtte ofre mitt samvær med ungene fordi de selv ikke ønsket å flytte frem og tilbake. Jeg er ikke psyk eller en dårlig forelder for det om. (Selv om jeg selvsagt føler meg som verdens mest mislykkede forelder som ikke har barna hos meg😭)

Anonymkode: 89099...033

det var ikke meningen å tråkke ned på deg 

I dette tilfelle har hun valgt det selv alene tid framfor barna fra de var små og de bor i samme by. Nå vet jeg ikke hvilke alder de var i. Barn fra syv år, kan delta i megling å si hvem de ønsker å være mest. 

Med mindre hun damen sier ikke hele sannheten. 

Anonymkode: 0b39e...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fra torsdag kveld og til søndag annenhver uke. Trådstarter. 

Anonymkode: f242b...a25

Syns ikke det er så lite. Du hadde garantert ikke reagert om kjønnene var snudd.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så hun har ofra ungene for alenetid? sjarmerende dame. 

Anonymkode: 81794...6c0

Perfekt for en partner. Hvem vil ha barn som ødeleggelse og gjør mor sliten? 

Anonymkode: d746e...026

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo "bare" 20% unna å være helt delt omsorg. Så lenge du ikke tenker å få barn med henne så ville jeg ikke vært bekymret. Det betyr jo bare at dere får mer "voksentid". 

Hun har jo tydeligvis tenkt på dette og funnet ut at når det faktisk er slik at barna har godt av å ha en base, så er det best at de er hos far, som muligens er hakket mer egnet? Det viser jo at hun tenker på barnets beste. 

Anonymkode: 75a4e...122

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Red flag! Noe er galt her. I likhet med de mødrene som har ny familie, men bv har tatt ungene som mor har fra tidligere forhold. 

Like mye «red flag» hos fedrene som har 30 % også da regner jeg med.

Anonymkode: 30be0...6ee

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Barn i barneskolealder har behov for å se foreldrene sine oftere enn annenhver helg. Med mindre det er noe helt spesielt som taler i mot. 

Anonymkode: 9cbe2...6b6

Da kan foreldrene besøke hverandre og og ha samvær på den måten sånn at barna slipper å leve et konstant nomadeliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blir da overhode ikke samme sak. Når barnevernet har tatt de er det et klart bevis på at forelder er uegna til å ha de

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Like mye «red flag» hos fedrene som har 30 % også da regner jeg med.

Anonymkode: 30be0...6ee

Ja, det har jeg sagt ved flere anledninger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Da kan foreldrene besøke hverandre og og ha samvær på den måten sånn at barna slipper å leve et konstant nomadeliv

Det kan de, og da er det noe annet. Det er ikke tilfellet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan de, og da er det noe annet. Det er ikke tilfellet her. 

I tilfellet her kan det være at eksen beholdt huset og at de tenkte at det var best at de hadde basen der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

I tilfellet her kan det være at eksen beholdt huset og at de tenkte at det var best at de hadde basen der. 

Men ts skriver ikke at hun har de 30 % og treffes jevnlig utenom. Som sagt hadde det vært noe annet. Han skriver annenhver helg, da forholder jeg meg til det og svarer utifrå det. Jeg kan jo ikke dikte opp omstendighet som hadde vært formildende? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts skriver ikke at hun har de 30 % og treffes jevnlig utenom. Som sagt hadde det vært noe annet. Han skriver annenhver helg, da forholder jeg meg til det og svarer utifrå det. Jeg kan jo ikke dikte opp omstendighet som hadde vært formildende? 

Syns ikke annenhver helg inkludert torsdag og fredag er så galt jeg da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Barn i barneskolealder har behov for å se foreldrene sine oftere enn annenhver helg. Med mindre det er noe helt spesielt som taler i mot. 

Mange barn ser foreldrene sine og har nær kontakt med dem også på dager der de bor hos den andre forelderen. Det er mange som er i jobber som krever at de er borte flere uker i strekk, uten at det gjør dem til dårlige foreldre. Det å dømme en forelder med 30% samvær, uten å sette seg inn i deres familiesituasjon og barnas behov- enten det er en mann eller kvinne, synes jeg er trist. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Mange barn ser foreldrene sine og har nær kontakt med dem også på dager der de bor hos den andre forelderen. Det er mange som er i jobber som krever at de er borte flere uker i strekk, uten at det gjør dem til dårlige foreldre. Det å dømme en forelder med 30% samvær, uten å sette seg inn i deres familiesituasjon og barnas behov- enten det er en mann eller kvinne, synes jeg er trist. 

Enig. Hva med de som jobber som fisker eller på plattform som er vekke ukesvis i strekk liksom...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Som jeg har svart tidligere er jeg enig angående at noen treffes jevnlig utenom,og at det er noe annet -  men siden det ikke er tilfellet her skjønner jeg ikke hvorfor det er relevant? Likeså med de som jobber borte, da vet jo barna at vi sees ikke fordi mor/far er bortreist på jobb. Det er ikke relevant i dette tilfellet. Hvorfor tar dere opp disse eksemplene? Her er det en forelder til stedet i samme by. Som ts ikke har sagt et ord om at besøker barna jevnlig utenom annenhver helg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

Syns ikke annenhver helg inkludert torsdag og fredag er så galt jeg da.

Nei nei, da får vi bare være enige om å være uenige 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være flere gode grunner for dette.

Begynner navnet hennes tilfeldigvis på J?

Anonymkode: 093e2...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg har svart tidligere er jeg enig angående at noen treffes jevnlig utenom,og at det er noe annet -  men siden det ikke er tilfellet her skjønner jeg ikke hvorfor det er relevant? Likeså med de som jobber borte, da vet jo barna at vi sees ikke fordi mor/far er bortreist på jobb. Det er ikke relevant i dette tilfellet. Hvorfor tar dere opp disse eksemplene? Her er det en forelder til stedet i samme by. Som ts ikke har sagt et ord om at besøker barna jevnlig utenom annenhver helg. 

Kan hende barna syns det er fint sånn 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, da får vi bare være enige om å være uenige 😊

Altså det er fire dager. Er bare tre dager igjen av uka da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...