AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Vi skal en liten uke dit i juni, mandag til fredag, og jeg lurer på hva man bør finne på. Hva bør man få med seg? Museum feks? Evt hvilke? Hva annet må man liksom gjøre når man er der?😊 Anonymkode: cf5a3...b87
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Er jo veldig interessebasert. Jeg ville spist på en del gode restauranter. Ellers: Se operaen, Vigelandsparken - og Slottet om man har med barn. Gjerne rusle i Ekebergparken. Nasjonalmuseet og Munch. Anonymkode: d752a...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi skal en liten uke dit i juni, mandag til fredag, og jeg lurer på hva man bør finne på. Hva bør man få med seg? Museum feks? Evt hvilke? Hva annet må man liksom gjøre når man er der?😊 Anonymkode: cf5a3...b87 Hvem er dere. Bare voksne? Kulturinteresserte? Historieinteresserte? Naturister? Arkitekturinteresserte? Matglade? Pubgjengere? Michelinvante? Anonymkode: 3f5d4...93b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Hvis det er fint vær, ta båten ut til en av øyene og bad og kos dere med piknik. Nasjonalmuseet, much og Astrup Fearnley er fine, naturhistorisk og paradox også. Ekebergparken, besøksgårder, botanisk hage. Snø ligger rett utenfor med buss, det kan være litt eksotisk i juni. Ellers er det vanskelig å gi råd uten å vite interesser. Anonymkode: 4891b...fb5 2
Helene1982 Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Enig i svaret over - det kommer an på interessene dine og om du vil se de klassiske turistmålene eller oppleve noe annet. Av de store, ville jeg gått i operaen og nasjonalmuseet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå