AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Leste eit tråd under eit annet forum på KG der dama hevdet partner hadde tatt av kondomet utan hun merket, og tømt sæden inn i dama. Har mange kvinner så lave kjensler i vagina i de ikkje merker forskjell i kjenslene i vagina med eller utan kondom. ? Forutsetning for å ha sex er vel at begge må gi sitt "samtykke" til det, og begge har eit igjennsidig ansvar å beskytte seg mot uønsket svangerskap som igjenn vil føre til abort, og press på helseforetakene Anonymkode: f34d9...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Leste eit tråd under eit annet forum på KG der dama hevdet partner hadde tatt av kondomet utan hun merket, og tømt sæden inn i dama. Har mange kvinner så lave kjensler i vagina i de ikkje merker forskjell i kjenslene i vagina med eller utan kondom. ? Anonymkode: f34d9...797 Det blir for dumt. Det hender at kondomet glir av uten at menn merker det, og det er ikke fordi de har "lav følelse i penis", men fordi gode kondomer er veldig tynne. Anonymkode: 63ccd...375 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Personlig kjenner jeg stor forskjell på med og uten kondom Anonymkode: b61df...c53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste eit tråd under eit annet forum på KG der dama hevdet partner hadde tatt av kondomet utan hun merket, og tømt sæden inn i dama. Har mange kvinner så lave kjensler i vagina i de ikkje merker forskjell i kjenslene i vagina med eller utan kondom. ? Forutsetning for å ha sex er vel at begge må gi sitt "samtykke" til det, og begge har eit igjennsidig ansvar å beskytte seg mot uønsket svangerskap som igjenn vil føre til abort, og press på helseforetakene Anonymkode: f34d9...797 Dust. Anonymkode: b3600...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Og ja. Har hatt sex med kondom med kjæreste og det har glidd av uten at vi har merket det begge to. Henfer spesielt hvis jeg er veldig våt eller kjæreste har litt mindre penis. Hvis du ikke skjønner at dette er kverulering fra din side i en situasjon der en mann har vært ekkel og gjort noe sjukt, så er det ditt problem. Si meg, har du så lave kjensler i hjernen at du ikke forstår at fokuset ditt er helt fucka? Anonymkode: b3600...7d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Kan definitivt kjenne forskjell med og uten kondom siden det blir glattere og bedre uten kondom. Heldigvis så har bare jeg og mannen brukt kondom et fåtall ganger ifb renselse etter fødselen. Anonymkode: dcf6a...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Jeg kunne nok hatt sex uten å merke at kondomen falt av/ikke var på. Det vet jeg gjelder flere jeg kjenner. Anonymkode: d6446...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Du skriver hekt uforståelig. Hva faen prater du om? Anonymkode: 2bd01...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar Kjenner forskjell med og uten, det betyr ikke at jeg hadde kjent forskjellen der og da hvis den skled av ol. Man er gjerne i litt andre tanker der og da Anonymkode: 15dc1...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dust. Anonymkode: b3600...7d3 Hva er oversettelsen av "dust" på norsk? babla.no https://www.babla.no › engelsk-norsk › dus Finn alle oversettelser av dust i norsk som smuss, støv, englestøv og mange andre. Anonymkode: f34d9...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er oversettelsen av "dust" på norsk? babla.no https://www.babla.no › engelsk-norsk › dus Finn alle oversettelser av dust i norsk som smuss, støv, englestøv og mange andre. Anonymkode: f34d9...797 Åja, du er kverulant også. Herlig type du. Anonymkode: b3600...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åja, du er kverulant også. Herlig type du. Anonymkode: b3600...7d3 Når ein svarer som ein idiot får ein idiotisk svar tilbake 😁 Anonymkode: f34d9...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når ein svarer som ein idiot får ein idiotisk svar tilbake 😁 Anonymkode: f34d9...797 Du bør ha å få deg selvinnsikt som nyttårsforsett. Anonymkode: b3600...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du skriver hekt uforståelig. Hva faen prater du om? Anonymkode: 2bd01...8e9 Ts prøver å få det til å bli også damas feil om mannen tar av kondomet under sex. Anonymkode: 63ccd...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå