AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Mange uheldige ting har kommet på rekke og rad. Er helt utslitt. Blir det bedre eller verre? Anonymkode: 065fa...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det virker dom det verste er over, de mest intense øyeblikkene har vært og det lysner opp nok til at du føler du kommer ovenpå igjen og kan tenke klart. Hvis det som har skjedd har gjort sterkt inntrykk på deg så kan du vurdere om du vil snakke med noen om det, for å rydde opp litt. Anonymkode: 2f6b5...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker dom det verste er over, de mest intense øyeblikkene har vært og det lysner opp nok til at du føler du kommer ovenpå igjen og kan tenke klart. Hvis det som har skjedd har gjort sterkt inntrykk på deg så kan du vurdere om du vil snakke med noen om det, for å rydde opp litt. Anonymkode: 2f6b5...148 Takk Anonymkode: 065fa...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er også i en livskrise. Hvordan ser fremtiden ut? Anonymkode: 00144...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er også i en livskrise. Hvordan ser fremtiden ut? Anonymkode: 00144...999 Ser at det blir brått bedre for deg, du er også til å være over den verste kneika. Enten er du allerede over det verste eller så skjer det snart, hold ut. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg lurer og på hvordan det vil se ut etter livskrise? Kan noen se noe på meg og? Anonymkode: 9aa58...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer og på hvordan det vil se ut etter livskrise? Kan noen se noe på meg og? Anonymkode: 9aa58...1a4 Kan se på deg i morgen. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #8 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan se på deg i morgen. Anonymkode: 2f6b5...148 Kan du se på meg også? Hadde satt stor pris på det ❤️ Jeg er ikke en livskrise akkurat nå, men har hatt mange mange vanskelige år som har preget meg veldig. Lange perioder som har føltes som livskriser. Mye er fortsatt vedvarende vanskelig, mens det er litt bedring på noen områder. Men det er så mye jeg ønsker å gjøre og få til som ikke virker mulig. Ser du noe fremover for meg? Tusen takk, hvis du vil se❤️ Anonymkode: 88e28...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå