AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Sliter med å finne noe jeg liker i butikk og kunne heller tenkt meg å kjøpt noen tester så jeg kunne prøvd det i ro og mak uten butikkansatte som henger over meg med forslag. Anonymkode: 74b26...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar På fredrik og lovisa har jeg fått små prøver på parfymer jeg er interessert i Anonymkode: 7f1e1...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Du kan få tester av nyere typer parfyme, f.eks på Fredrik og Louisa, som nevnes her. Mitt inntrykk er at de deler ut prøver for de de nyeste typene som de vil selge, ikke nødvendigvis de som er tilpasset deg (men du kan være heldig, jeg har vært det). Alternativt kan du droppe å ta på parfyme når du drar om morgenen, og gå innom et parfymeri, spraye litt på underarmen, så kjenner du utover dagen om dette var en vinner eller ikke. Mitt tips er at du tenker gjennom om du liker tunge eller lette, friske eller søte, feminine eller unisex parfymer. Bruk gjerne også Fragrantica og klikk deg videre slik jeg gjorde da jeg lurte på hvilke som luktet plomme eller fiol. Anonymkode: 411e5...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Du kan kjøpe parfymeprøver her: Coolpriser.no Parfymedekanter.no Dekanten.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar På Finn og Tise sel dei også parfymeprøvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå