Lisa007 Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hei, fant akkurat ut at sønnen min bor med flere katter når han er til pappaen sin. Å sønnen min er allergisk, han har tydeligvis ikke reagert så voldsomt på de når han har vært der. Men dette syns ikke jeg noe om, hva tenker dere? Jeg selv er også allergisk mot katter å bodde litt med katter en stund, dette endte opp med at jeg utviklet mere allergier for andre ting å det jeg er redd for at sønnen min skal gjøre.
mommyaka Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Hvorfor er han allergisk om han ikke reagere. La han være der. Allergi kan komme og gå. Tenkt om han er med venn hjem så har katt
Lisa007 Skrevet 17. januar Forfatter #3 Skrevet 17. januar (endret) mommyaka skrev (1 time siden): Hvorfor er han allergisk om han ikke reagere. La han være der. Allergi kan komme og gå. Tenkt om han er med venn hjem så har katt Han reagerer på kattene viss de kommer for nære å bruker mye mere medisiner når han er der enn når han er hjemme her. Har ikke tenkt å ta han bort fra pappaen sin nei. Men syns det er litt rart at han å den nye kjæresten ordner seg katt når de vet at barnet vårt er allergisk. Endret 17. januar av Lisa007
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Barn før husdyr. Den katten trenger nytt hjem. Anonymkode: 75e20...4bf
Lisa007 Skrevet 18. januar Forfatter #5 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Barn før husdyr. Den katten trenger nytt hjem. Anonymkode: 75e20...4bf Ja, ikke sant. Det mener jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå