AnonymBruker Skrevet 19. januar #41 Del Skrevet 19. januar Glem denne fyren. Han er ikke klar for noe nytt , og strengt tatt etter ett møte og ett ligg så føler han sikkert at han ikke skylder deg noe fordi han ikke er en person som tenker slik. Kom deg ut i frisk og ras fra deg på et sted der ingen hører eller ser , og så går du videre. Lær av denne situasjonen og ikke gå inn med hud og hår etter en date Anonymkode: 5af27...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #42 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oppdatering: Hei alle sammen, Jeg har en liten oppdatering på situasjonen med gutten jeg har vært i kontakt med. Jeg sendte en melding til ham etter den brutale meldingen jeg fikk tidligere i dag, men han har ikke åpnet den, og det har gått mange timer uten svar. Jeg har sett at han har vært mye online i løpet av dagen og har lagt ut på snapstory og vært aktiv, men fortsatt ingen respons på meldingen min. Han har til og med tatt av Snapmapen i kveld, noe som har fått meg til å føle meg enda mer usikker på hva som skjer. Jeg har ikke fått noen form for klarhet fra ham, og jeg er litt ute av meg med tanke på alt som har skjedd den siste tiden. Jeg føler meg som om jeg står fast i et limbo, og har blitt mer og mer frustrert over at han ikke tar ansvar for å gi meg svar. Det har vært mye usikkerhet, og jeg er usikker på hva jeg bør gjøre videre. Jeg trenger klarhet for og gå videre og den meldingen han sendte syntes jeg ikke var en «verdig» eller eventuelt respektfull avskjed. Jeg føler meg fortsatt veldig usikker på hva som skjer videre, og håper noen av dere har råd til hvordan jeg bør takle dette. Skal jeg vente på at han svarer, eller er det på tide å gi totalt slipp. Snakker om og rett og slett fjerne han helt ut av livet mitt. Men som sagt ønsker svar og syntes nesten det er litt ondt sende en slik melding også bare forsvinne. Var jo veldig utydelig som ordbruken «vet ikke» osv. Men ja vet han ikke er verdt meg men jeg syntes jeg fortjener i det minste en verdig avslutning med tanke på at vi hadde overnatting og alt. Føler meg veldig «brukt» akk nå som en rebound eller noe og dette er sinnsykt smertefullt. Anonymkode: a50af...0b0 Forstår at dette er vondt. Men her har du fått se hvordan han egentlig er. Dvs, hvorfor trenger du en tydeligere avklaring fra hans side? Det er jo du som skal ta kontroll over ditt liv her. Du vil vel ikke ha noe kontakt med noen som behandler deg slik? Avklaringen du trenger er at du tar en avgjørelse for deg selv. Du har i realiteten to alternativer, alternativ 1: «Jeg synes ikke meldingen din var helt tydelig, men siden du ignorerer meg nå i etterkant antar jeg du er ferdig, og det er jeg enig i slik ting utviklet seg. Jeg er likevel sånn at jeg må få avsluttet ting uten usikkerhet, så for min egen del vil jeg takke for et par hyggelige uker, håper ting blir bra for deg 😊» ==> og så sletter du han fra snap og alle andre steder! Eller alternativ 2: bare slett han uten noe mer. Å vente på svar, kjenne at du fortjener en avslutning eller avklaring, det vil aldri føre noe godt med seg. Hva tror du hadde endret seg med en tydeligere avklaring? Er det ikke lettere å gå videre fra en fyr som viste seg å være en drittsekk? Anonymkode: 24363...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #43 Del Skrevet 19. januar bobadee skrev (4 timer siden): Uff, dette er en gjenganger både her inne i dette diskusjonsforumet, og in Real Life. Menn (men også noen få kvinner), liker å bruke makten i det å ikke svare asap. Det som ligger bak denne trege responstiden er at de ofte vil oppnå enda mer interesse. Og, at nettopp DU skal gå rundt og tenke på "hvorfor svarer han ikke", "hva gjør han nå", "hva driver han med", "er han med noen andre?" Etc etc. Det gjør at hjernen din og tankene dine går totalt amok. Måten å kommunisere på her er en form for å herske, og å gjøre seg viktig. Det er utrolig frustrerende, utmattende og energitappende. De vil gjerne få oss hekta, og det oppnår de jo også ofte. Jeg har opplevd dette selv utallige ganger i denne håpløse dating og singel tilværelsen og har ofte gjort meg usikker og motløs. Men, så begynte jeg å opptre som en "mann" tilbake, og gjorde det samme, altså ikke svare asap, trekke ut tiden, gjøre han usikker. Mest for å gjøre et lite eksperiment som at "er det virkelig så enkelt å få en mann hektet på MEG", og resultatet var overraskende, det funket! 😂 jeg sitter akkurat nå i en lignende situasjon kommunikasjonsmessig med en fyr jeg dater, og nå er rollene altså snudd. Nå er det HAN som går rundt slik JEG ville ha gjort. Menn gjør dette nettopp for å få oss usikre. Betal tilbake med samme mynt, bare prøv, også skal du se hva som skjer. Selvom jeg I utg pkt er FOR en åpen og god kommunikasjon, fordi jeg mener det er det beste, så kan man innimellom få resultater av å nettopp "være laidback, treg, litt kostbar". Ønsker deg masse lykke til. Det er neimen ikke lett. 🙈 Tusen takk for tipset! Er akkurat dette jeg gjør nå etter bomba han droppa i går og ikke fått svar av han siden. Jeg sender ikke oppfølgingsspørsmål for og mase på hvorfor han ikke svarer eller gir meg avklaring. Jeg skal la han være den som tar intativ nå med tanke på jeg har den siste som skrev. (men sånn generell oppdatering for alle som lurer: så våknet jeg i dag til at han har åpna meldingen jeg sendte på morgenene i går men han har ikke svart) så nå har jeg bare tømt chattehistoriken slik at jeg slepper se profilen hans hele tiden. Jeg skal vente et par dager for og se om han har noe og si (han må komme til meg altså). Men som sagt åpnet han meldingen og har ikke svarte så neste melding nå blir eventuelt han som sender meg fordi jeg skal hvertfall ikke bruke energien på og jakte. Anonymkode: a50af...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 19. januar #44 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for tipset! Er akkurat dette jeg gjør nå etter bomba han droppa i går og ikke fått svar av han siden. Jeg sender ikke oppfølgingsspørsmål for og mase på hvorfor han ikke svarer eller gir meg avklaring. Jeg skal la han være den som tar intativ nå med tanke på jeg har den siste som skrev. (men sånn generell oppdatering for alle som lurer: så våknet jeg i dag til at han har åpna meldingen jeg sendte på morgenene i går men han har ikke svart) så nå har jeg bare tømt chattehistoriken slik at jeg slepper se profilen hans hele tiden. Jeg skal vente et par dager for og se om han har noe og si (han må komme til meg altså). Men som sagt åpnet han meldingen og har ikke svarte så neste melding nå blir eventuelt han som sender meg fordi jeg skal hvertfall ikke bruke energien på og jakte. Anonymkode: a50af...0b0 Ingen er så opptatte i denne raske teknologi verden at de feks må bruke fra 6t til over 1 dag på å svare (dette var et eksempel). Enten har han mistet interessen, er tom for ord, eller tester deg tilbake... 😥🤔 hvis dette holder på for lenge ville jeg spurt hvorfor han ter seg sånn. (Jeg har en grense selv også på hvor lenge jeg gidder å danse med). Ved å ha stilt dette sp har de ofte kommet til sakens kjerne med en gang. Nemlig ar de ikke vet hvordan de skal avvise. Den feigeste måten er ghosting, noe som forøvrig jeg selv ikke er noe tilhenger av. Da har jeg tatt valget for de, nemlig avvist selv. Utrolig frustrerende metode, men jeg kaster ikke bort så mye av tiden min lenger på "sånn slags spill" og pining. Jeg har heller blitt mer tydelig, bastant og direkte fra første stund mht dating. Hele opplegget for hvordan vi oppfører oss i dag på dette området er forkastelig. Selvom jeg som skrevet over, også oppfører meg sånn ved å "betale tilbake med samme mynt.. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #45 Del Skrevet 19. januar bobadee skrev (1 time siden): Ingen er så opptatte i denne raske teknologi verden at de feks må bruke fra 6t til over 1 dag på å svare (dette var et eksempel). Enten har han mistet interessen, er tom for ord, eller tester deg tilbake... 😥🤔 hvis dette holder på for lenge ville jeg spurt hvorfor han ter seg sånn. (Jeg har en grense selv også på hvor lenge jeg gidder å danse med). Ved å ha stilt dette sp har de ofte kommet til sakens kjerne med en gang. Nemlig ar de ikke vet hvordan de skal avvise. Den feigeste måten er ghosting, noe som forøvrig jeg selv ikke er noe tilhenger av. Da har jeg tatt valget for de, nemlig avvist selv. Utrolig frustrerende metode, men jeg kaster ikke bort så mye av tiden min lenger på "sånn slags spill" og pining. Jeg har heller blitt mer tydelig, bastant og direkte fra første stund mht dating. Hele opplegget for hvordan vi oppfører oss i dag på dette området er forkastelig. Selvom jeg som skrevet over, også oppfører meg sånn ved å "betale tilbake med samme mynt.. 🙄 Han tester henne jo ikke, han har jo sagt rett ut at han ikke er interessert. Anonymkode: 71e1c...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 19. januar #46 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han tester henne jo ikke, han har jo sagt rett ut at han ikke er interessert. Anonymkode: 71e1c...d41 Jeg siterte til den siste infoen hun skrev der hun ikke hadde fått svar. Men skjønner hva du mener mht først i teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #47 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Forstår at dette er vondt. Men her har du fått se hvordan han egentlig er. Dvs, hvorfor trenger du en tydeligere avklaring fra hans side? Det er jo du som skal ta kontroll over ditt liv her. Du vil vel ikke ha noe kontakt med noen som behandler deg slik? Avklaringen du trenger er at du tar en avgjørelse for deg selv. Du har i realiteten to alternativer, alternativ 1: «Jeg synes ikke meldingen din var helt tydelig, men siden du ignorerer meg nå i etterkant antar jeg du er ferdig, og det er jeg enig i slik ting utviklet seg. Jeg er likevel sånn at jeg må få avsluttet ting uten usikkerhet, så for min egen del vil jeg takke for et par hyggelige uker, håper ting blir bra for deg 😊» ==> og så sletter du han fra snap og alle andre steder! Eller alternativ 2: bare slett han uten noe mer. Å vente på svar, kjenne at du fortjener en avslutning eller avklaring, det vil aldri føre noe godt med seg. Hva tror du hadde endret seg med en tydeligere avklaring? Er det ikke lettere å gå videre fra en fyr som viste seg å være en drittsekk? Anonymkode: 24363...2c4 Jeg ville aldri ha skrevet "håper ting blir bra for deg, og takk for hyggelige uker" til en som behandler henne så dårlig. Han vet veldig godt at hun er usikker og lei seg nå, men han er ikke såpass til kar at han gir henne en ærlig og oppklarende tilbakemelding om at han dessverre ønsker å avslutte det de har hatt. Såpass tydelig og redelig burde han være. Det er ganske klart at han bare har brukt TS for sex, og så snudd ryggen til henne etterpå. I tillegg er det ganske opplagt at han har vært sammen med en annen dame nå, enten det er en ny han har møtt, eller eksen. Håper du har bedre hell med deg neste gang, TS. Ikke ha sex med en gang, vent med den biten til du ser hvor investert han er i deg. Anonymkode: 73721...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå